34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

“הם מפחדים” – יומן פוליטי – אריק זיו

מי הפחדן, שתי מדינות ,רב סרן שמועתי,אתר איטרנט לליכוד,מינוי רכזים במצודה.

הם מפחדים

הם מפחדים הוא משוג שנכנס לתודעה הפוליטית בישראל ב – 1999. ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו אמר את המשפט בעצרת פוליטית של חברי הליכוד והתכוון לאלו שתומכים בברק ובשמאל. ברטרוספקטיבה של עשור המשפט הזה, הגם שלא נוח לעיתים לחזור אליו, הרי הוכח כמדויק. ואילו עתה
נדמה כי התהפכו היוצרות. כאילו משפט ה”הם מפחדים” עבר עדכון לשנת 2009 ועתה מי שמפחד הם חברי מרכז הליכוד. נתניהו, וכמוהו שרי הליכוד, כאילו מפחדים למנות אנשי ליכוד ראויים. שכן, נתניהו בעצמו מינה ליו”ר המטה שלו את נתן אשל איש המפד”ל. בכלל לשכתו נהפכה עיר מקלט לנפולת של המפד”ל שנכחדה.
אך זה לא נעצר אצל נתניהו. זה ממשיך אצל שר החינוך גדעון סער שמינה את שמשון שושני למנכ”ל משרדו. שושני הוא איש שמאל מובהק, היה מנכ”ל משרד החינוך כבר פעמיים ונכשל. אני קובע שהוא נכשל כי בשנים אשר כיהן מערכת החינוך המשיכה בהידרדרות שלה שאולה.

אני יודע את מי ימנה כ”ץ למנכ”ל ואת מי ימנה כחלון אך ברור כי גם הם נדבקו במחלת “הם מפחדים”.

יש לשבח את שרת התרבות והספורט לימור לבנת שמינתה את עו”ד יורם מלכה למנכ”ל המשרד.
מלכה אשר ליווה את לימור בשנים האחרונות ראוי למינוי ואין ספק כי לימור טוב עשתה שמינתה אותו.

כדאי שיהיה ברור : אין אני רוצה ואין מתכוון שימונו לתפקידים חברים לא מקצועיים, אבל יש בליכוד חברים שהם עומדים בכל המגבלות שהחוק קבע, ראויים ומתאימים ובכל מקרה יש ועדה בראשות שופט שמאשרת את המינויים.
אבל הם מפחדים…

שתי מדינות?
האם נתניהו יתחיל ברגל שמאל את דרכו ? השליח של אובמה מדבר על שתי מדינות, כאילו שלא היו בחירות בישראל. על פניו נראה כי נתניהו פונה לדרך אמביוולנטית והוא מטיל ערפל כבד על דרכו העתידית. שכן, נתניהו מושך זמן עד למפגש שלו עם אובמה והוא ייתן לפרשנים הפוליטיים ולמערכת הפוליטית לבחוש ולבחוש עד שיימצא פתרון נתניהותי טיפוסי (ע”ע “יתנו יקבלו לא יתנו יקבלו”). יחד עם זאת, יש לזכור כי ליד אובמה נמצא רם עמנואל עליו נאמר “מהרסיך ומחריבייך ממך ייצאו” זאת משום שכפי הנראה יותר מאשר הוא ידיד של ישראל הוא ידיד של המשטר הטרוריסטי שנמצא בעזה.

על נתניהו אם כן לשדר בנחישות את המסר של “קיר הברזל”. נתניהו צריך לזכור את האמרה הפנטסטית שלו ושנן אותה שוב ושוב לאובמה : “כשהערבים יניחו את נשקם לא תהיה עוד מלחמה, כשישראל
תניח את נשקה לא תהיה עוד ישראל”.

מינוי רכזים בליכוד

הרכזים הם השלד הביצועי לכסת”ח של היועץ הפוליטי ושאר העוזרים של נתניהו שהסלולרי שלהם מצלצל אך אין עונה. אין תכנית עבודה לשיקום הליכוד וזאת לאחר שהליכוד שלאחר התבוסה ב2006 נטרל את פעילות האגפים ובעיקר אגף הנשים ואגף הצעירים.
חסרי החוליות מסביב לנתניהו שוב שולפים הם ימנו רכזים.
נקווה שגדי אריאלי לא יתפתה לרעיונות אחיתופל של הבטלן שלום שלמה, מי שהפיל את הליכוד בבחירות המקדימות ובבחירות המוניציפליות,
שלום הוא הסמל של הביזיונות. רבות נכתב ונאמר על התנהלותו של נתניהו כיצד בגד בנאמניו,אך שלום שלמה הפך את הנורמה לאומנות.
ועוד על שלום כאשר הגיע שלום למימונה בקרית ביאליק ראו אותו משתרך אחרי שר התחבורה ישראל כ”ץ, ורב סרן שמועתי החל לספר כי שלום הולך לקבל תפקיד אצל כץ.

אינטרנט
אין ספק כי נתניהו הפך את הליכוד מתנועה חיה למותג מסורס. אין לליכוד אתר אינטרנט יש רק אתר נתניהו שכל פניה בחיפוש של הליכוד מופיע אתר האינטרנט של נתניהו.
ביבי מספיק, תחזיר לליכוד את האתר שלו אתה ראש ממשלה לא מספיק לך ?

חוק נורבגי למצודה
יש לקבוע כי כל שר שמחזיק בתפקידים כמו יו”ר מרכז,יו”ר מזכירות,ויו”ר לשכה יפנה את התפקיד בתנועה לח”כ או חבר תנועה, כך תנועת הליכוד תוכל לפעול ללא פגיעה בתפקוד השרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

המורה יורה על התלמיד

אריק זיו ויזר

מי גזז בגז

אריק זיו ויזר

ארדן וסער תהיו כחלונים

אריק זיו ויזר

למי קראת בוגד

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן