23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
טור אישי

הלן מזוז: "יש לי חלום"

 


הליכוד עבורה אינו רק מפלגה פוליטית. במצודה הרי, היא מצאה שותפים לדרך, שותפים לחיים. הלן מזוז בטור אישי ומרגש על משמעות המצדה והליכוד עבורה. נאום ה – "יש לי חלום" של מרתין לותר קינג מקבל משמעות בית"רית

 

 

לפני כשבע שנים לערך הגעתי בפעם הראשונה לפגישה במצודת זאב. הפגישה הזאת זכורה לי היטב, וזאת בשל ההתרגשות הרבה שאחזה בי. היה זה הרגע שבו נפתחה לי הדלת לפעילות במפלגה. מספר שנים לפני אותה פגישה מפורסמת, התפקדתי לליכוד וחיכתי לרגע בו סוף סוף אני "אכנס לעניינים". כאחת שגדלה בבית של ליכודניקים וגדלה על ערכי אהבת ארץ ישראל וציונות האפשרות היחידה עבורי הייתה כמובן הליכוד.


בפגישה היו נוכחים שלושה גברברים צעירים חדורי מוטיבציה, שקיבלו אותי באהבה רבה ואנוכי , ילדה בת 20 שחיפשה את ההזדמנות לקחת חלק בעשייה. היו אלה איתמר דוננפלד, איתן בכר ועומרי אקוניס שקיבלו את פניי, שמות שמוכרים כמעט לכל מי שגדל בצעירי הליכוד  ובמיוחד למי שהגיע לארועים הרבים והמוצלחים שארגנו השלושה בשיתוף עם עדי ברוך במצודה במשך תקופה ארוכה.


לשם אני הגעתי, רעבה לפעילות ושמחה שסוף סוף נפתחת עבורי דלת ולשם נכנסתי בסערה. הרביעיה המנצחת הזו ריכזה תחתיה את צעירי וצעירות הליכוד, ארגנו דייביטים מוצלחים, כנסים, הפגנות, פעילות למען הקהילה, מילאו אוטובוסים לסיורים ברחבי הארץ, לארועי תמיכה בחיילי צה"ל. החדירו לצעירים רבים רוח ליכודניקית אמיתית. על העבודה הנפלאה והמוברכת שלהם אני יכולה לכתוב מגילה של שבחים, והאמת, איך לא, אחת התקופות הטובות בחיי.


הכרתי חברים מצויינים, אנשים מצוינים. העברתי איתם את הצחוקים באוטובוסים, את הויכוחים בדיבייטים,  הנפתי איתם דגלי ליכוד, הם אלו שרקדו אצלי בחתונה, הם אלו שאני הכי שמחה לפגוש בארועים ובכנסי הליכוד אליהם אני הולכת גם היום.


התקופה הזאת נגמרה עבורי לאחר שעזבתי עם בעלי והילדים לגור בצרפת. המשכתי להיות ליכודניקית אבל בשלט רחוק, את הפעילות ראיתי רק דרך דפיי הפייסבוק והתמונות שעלו, אך לאט לאט גם התמונות נעלמו כל אחד מאותם גברברים פנה לדרך אחרת בדיוק כמו שאני עשיתי והמצודה התוססת חיים, זאת שהייתה מלאה בצעירות וצעירים נראתה דוממת לפתע.


חזרתי אחרי תקופה לארץ אבל הדברים באופן טבעי כבר לא אותו דבר. אומנם נשארתי ליכודניקית, החברים נשארו חברים, צעירי וצעירות הליכוד עדיין עושים חיל במפלגה ואנחנו רואים את זה בברור בפעילות הנפלאה שלהם בזמן בחירות. אבל המצודה…


יש לי חלום! קצת שונה מזה של מרתין לותר קינג: שאותם גברברים יארגנו לאחרי הבחירות, מפגש נצחון דווקא שם, במצודה. המצודה בשבילי היא סמל, ולא בהכרח רק בהקשר המפלגתי אלא סמל לחברות אמיתית ואמיצה. סמל לצעירי הליכוד ולעתיד המפלגה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר

הלן מזוז: טקס פרסי "פוליטיקה ישנה וחדשה" בבחירות 2015

אריק זיו ויזר

אייל דותן: "ביבי סיטר" גילה לנו את נתניהו הפשוט

אריק זיו ויזר

הלן מזוז: לא כולנו כחלונים? טוב שכך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן