25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
טור אישי

הלן מזוז: בוקר טוב ליכודניקים, הגיע הזמן להתעורר

הבחירות אכן תפסו אותנו מוקדם מהצפוי אך שום דבר אינו מצדיק את חוסר הנוכחות שלנו בשטח. הלן מזוז, סגנית יו”ר המטה הצרפתי, קוראת לחשב מסלול מחדש, כך שבבחירות הבאות כל הארץ תצבע בליכוד




והנה אנחנו שוב במערכת בחירות, למה זה לא מפתיע? לא בכדי ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש לשנות את שיטת הממשל, התכיפות של החלפת הממשלה בארץ הוא מחדל, שעליו ניתן להאריך רבות. ראש הממשלה מעוניין לתקן את המחדל הזה ופועל נמרצות על מנת לשנותו והלוואי ואכן יצליח.
אך יש דבר נוסף, לא פחות חשוב עליו יהיה צורך לשים את הדגש לאחר הבחירות, השטח.


היה נדמה כי התכיפות בו מתקיימות הבחירות אמורות להפוך אותנו ליותר מנוסים, ערוכים, ובעלי ניסיון להערך לבחירות שמפתיעות אותנו כרעם ביום בהיר. אך לא זה המצב בפועל, ובצדק טענות רבות נשמעות כלפי הערכות המטה והשטח וזמן ההתארגנות הנדרש מצדו “לתת בראש”.
אחת הסיבות העיקריות לבעיה זאת היא הזנחת הסניפים ופעילי השטח שלא בזמן בחירות.


הדבר הראשון שיהיה נכון לבצע בתום הרכבת הממשלה היא להקים צוות שיהיה אחראי להחייאת הסניפים. לעבודה מול ראשי הסניפים, להגדיל את התקציב שניתן לסניף ולתת להם את הכלים הנדרשים לקיים פעילות שבועית שתוביל לגיוס מתפקדים ופעילות שוטפת. הדרישה להקצאת משאבים כספית צריכה להיות בראש סדר היום ויש להבין כי הדרישה להכפיל ואף לשלש את התקציב יכולה להכריע בעתיד את תוצאות הבחירות.


אין שום סיבה שבבחירות הבאות מפלגת הליכוד כמצופה ממפלגת שלטון, גדולה ומבוססת לא תהיה ערוכה להפעיל בתוך ימים אחדים תוכנית עבודה ולצאת לשטח להבטיח את הצלחת המפלגה.


כוחנו באחדותנו, אך גם באנרגיות ובמורל של אנשי השטח והפעילים. טיפוח קשר רצוף עם המתפקדים והפעילים תוך כדי הזרמת תקציב מתאים תעשה לכולנו את החיים הרבה יותר קלים. כולי תקווה שמישהו סוף סוף למעלה יתעורר וירים את הכפפה. שיהיה בהצלחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הלן מזוז: לא כולנו כחלונים? טוב שכך

אריק זיו ויזר

לא דין ולא דיין: סרט המשך ל”הרצוג” בכיכובו של אובמה

אריאל אילוז

יוני שאלתיאל: לחיי האירוניה

אריק זיו ויזר

קירוב לבבות או אתנן פוליטי?

אריק זיו ויזר

הלן מזוז: רבין נרצח פעמיים

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן