26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הלל לעוזי דיין -יומן פוליטי

בשנת 2006 התמודד עוזי דיין במסגרת רשימת "תפנית" לכנסת. הסוגיה העיקרית בה הוא התמקד היה "ניקיון הכפיים". למצער הוא לא הצליח להיבחר לכנסת. ואולם, מעז יצא מתוק. דיין הגיע לליכוד לאחר שהיה בין מנגחי ממשלת אולמרט. ביום שהודיע כי בכוונתו להצטרף לתנועתו של ז'בוטינסקי הביעו חברים בתנועה פליאה. שהרי המחשב השכיחה הייתה שהנה עוד גנרל הגיע לעשות סיבוב כדי להגיע לכנסת.

קבעו לי פגישת הכרות איתו והלכתי. הסתקרנתי לדעת כיצד ישתלב בתנועה? מהן תוכניותיו העתידיות? שהרי, דיין גדל בבית הכי מפא"יניקי והכי לא ליכודי שיכול להיות.

כבר בפגישה הראשונה ראיתי שהגיע לליכוד משהו אחר. אדם פשוט שמזכיר את רפול רק פחות מחוספס. שאלתי אותו : מה יקרה אם לא תיבחר לכנסת ? האם תעזוב למפלגה אחרת ?

דיין ענה לי ללא היסוס : באתי לליכוד ואשאר בליכוד גם אם לא אבחר לכנסת. דיין הצהיר ודיין מקיים.

מאז הבחירות עוזי נמצא בשטח ללא הפסקה.

אתמול, יום חמישי, ערך עוזי מפגש עם פעילים לכבוד ט"ו  בשבט. אין ספק כי עוזי נוגע בנקודות ערכיות שנעלמו בתנועה. לחגוג את חגי ישראל. אין ספק כי עוזי הנטע הזר לכאורה הפך לנטוע עמוק, אפילו הרבה יותר מותיקי תנועה אחרים. עוזי הפך לליכודניק וצריך להדגיש כי עוזי הוא רכש טוב לליכוד.

 

ועידה

שוב התגלה כי  החלק הפוליטי של נתניהו לקוי. לאחר שמהלך הפילוג בקדימה כשל, השבוע שוב כשל נתניהו כאשר השופט זפט נתן לליכוד אחלה זפטה בשעה שביטל את ההחלטה האומללה של ועידה בעוד עשרים חודש וקבע בנחרצות כי תתקיים ועידה עד סוף אפריל. אין ספק כי נתניהו חייב לעשות בדק בית. בדק בית לגבי מייעץ לו ללכת למהלכים כושלים. איני יורד לרזולוציות של שמות. כולנו מכירים את השמות. כאשר יש הצלחה, ואין רבות כאלה, הם רצים לתקשורת וכאשר יש נפילה, כפי שהיה השבוע, כל המעורבים מתנערים מאחריות.אין ספק כי בקטע הפוליטי נתניהו צריך תיקון.

 

ובכלל, היועצים ממשיכים להכשיל את נתניהו. עכשיו הם מובילים אותו לערעור בעליון. שם הם עלולים להפסיד ואז בודאי יפנו את החיצים כלפי נתניהו. על זה נאמר : נו טוף.

מכל תורת ז׳בוטינסקי נשאר להם התגר. את ההדר מזמן איבדו ואולי הם אינם מכירים את המושג הוד.

 

מצודת זאב

המצודה נראית יותר כמו אנדרטה מאשר בית תנועה. כל המצודה הפכה למקום של אי פעילות ורק המחשבה כיצד לא לגרום לעבודה שלטת. מצודת זאב מזכירה ימים של השרות הציבורי כאשר העובדים היו באים לעבודה ולא לעבוד.

 

שר התחבורה

הרבה ביקורת חטף ישראל כ"ץ על ההתנהלות הפוליטית שלו והוא ידוע כבוחש מקצועי במהלכים המלוכלכים. ואולם, יש לו גם צדדים טובים. ישראל מבצע ביהודה ושומרון מהפכה בכבישים. בשיחה עם ראשי מועצות הם מספרים כי ישראל מבצע עבודה טובה. ראוי לציון אז אני מציין זאת.

 

איכות הסביבה

אין ספק כי גלעד מבצע מהפכה ירוקה. אלי ואנונו סיפר כי כאשר היה בפגישה מקצועית עם השר מתברר כי הגיעו לשר שאיכפת לו מאיכות הסביבה. אלי אמר לי שזאת הפעם הראשונה אחרי הרבה שנים שיש מקצוען במשרד.

 

 

 

נשים – גם השבוע לא הייתה פעילות

צעירים – אין פעילות

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד מחכה לגל הירש

אריק זיו ויזר

איוב קרא לא הסוס של קליגולה !

אריק זיו ויזר

למה נכשל סמסונוב

אריק זיו ויזר

איש הקדנציה בכנסת/ מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

דו קרב ביבי נגד דני

האם יש קומבינת-זרים של אלקין וברקת להשתלטות על הליכוד?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן