20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הליכוד של כולם

ג’ומעה אזברגה, תושב העיר לוד, יתמודד בפריימריז של הליכוד , למקום ה-30 שמשוריין לבני מיעוטים. סלוגן הבחירות שחשף – “הליכוד של כולם” מביא לידי ביטוי את הקשר העמוק שלו עם המפלגה ואת האמונה כי יחד ניתן יהיה לעשות שינוי משמעותי.

אזברגה: “אני משוכנע שאוביל אחריי אלפים ורבבות שמעולם לא הצביעו לליכוד, כדי שיחד נוכל להגשים את חזונו של זאב ז’בוטינסקי: ‘שם ירווה לו משפע ואושר, בן ערב, בן נצרת ובני”.

הפריימריז בליכוד שיערכו ב-5 בפברואר, הופכים למסקרנים מרגע לרגע. מועמד חדש ומבטיח שמצטרף למערכה הוא ג’ומעה אזברגה שמתמודד למקום ה-30 המשוריין לבני מיעוטים. אזברגה בן 58 אב ל- 8 ילדים, הגיע ללוד בשנת 1978 יחד עם משפחתו הענפה, אחרי שהתפנו מאזור נבטים בנגב, בעקבות חתימת הסכם השלום עם מצרים.

אזברגה התחיל את דרכו כאיש עסקים, במסגרת פועלו פגש מקרוב את הקשיים של בני המיעוטים בישראל והובילה אותו להחלטה להשתלב בחיים הציבוריים. ג’ומעה: ” רק באמצעות כוח פוליטי משמעותי ניתן יהיה לשפר את איכות החיים של מי שזקוקים לכך, ניתן יהיה לעלות נושאים שבוערים לבני המועטים על הפרק ולתקן את שנדרש”.

כשנתן שרנסקי (יו”ר ‘ישראל בעלייה’ דאז) השתחרר מהכלא הרוסי ועלה ארצה, ג’ומעה הצטרף אליו למפלגה בעזרתו של ראש עיריית לוד מקסים לוי ז”ל. אזברגה שימש שנים רבות כאחד מעוזריו הבכירים וליווה את שרנסקי בתפקידיו כשר הפנים, הבינוי והשיכון, המסחר והתעשייה וכן כסגן ראש הממשלה.

בשנת 2006 הצטרפה “ישראל בעלייה” למפלגת “הליכוד”, החלטה שמאוד שימחה את ג’ומעה אזברגה, והציבה אותו כחבר קבוע במרכז הליכוד יחד עם עוד 29 חברים מ”ישראל בעלייה”.
היום, לאחר יותר מ- 20 שנות פעילות ציבורית, בהן למד את השלטון המקומי ואת פעילות משרדי הממשלה מקרוב, החליט ג’ומעה להתמודד בפריימריז הקרובים על המקום המיועד לנציג לא יהודי ברשימת הליכוד לכנסת ה-21.

אזברגה: “מפלגת הליכוד הובילה ובצעה בעשורים האחרונים שינויים מרחקי לכת במדינת ישראל. המדינה שלנו חזקה, מובילה ומשגשגת. המגמה הזאת צריכה להימשך. די לנו מחברי כנסת ערבים שלא מביאים בשורה אמתית למגזר אלא עוסקים בעיקר בהשחרת הארץ שלנו בפילוג. אני מאמין שאוביל אחריי אלפים ורבבות שמעולם לא הצביעו לליכוד, כדי שיחד נוכל להגשים את חזונו של זאב ז’בוטינסקי: ‘שם ירווה לו משפע ואושר, בן ערב, בן נצרת ובני. אני קורא לכל חברי הליכוד להצטרף אלי למסע הזה. בכוונתי לייצג את בני המיעוטים בארץ ישראל, לפעול למען שווין אמתי ולשפר את איכות חיי אזרחי המדינה, כל זאת עם שמירה מתמדת על ביטחון ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הישג לליכוד ביקנעם: יונצח זכרו של יצחק שמיר ז”ל

דניאל נחמיה

מתי יתקיימו הבחירות לועידת הליכוד?

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

אתרי הצבעה פריימריז בליכוד 2022

הרויזיוניסט

מי עומד מאחורי הקמפיין נגד יוסי כהן?

דניאל נחמיה

״תמו ימי רבין״ – בשמאל עוברים מביזוי סמלי מדינה לביזוי הזכרון הקולקטיבי

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן