29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הליכוד שייך גם לצעירים!

איזה כנס הרימו לנו במועצת צעירי הליכוד! הכינוס ה-7, שנערך ביום חמישי האחרון בתל אביב, היה לא פחות משעתם היפה של צעירי הליכוד – לא רק במובן המוסדי אלא נקי-נקי: הצעירים בליכוד הם על המפה! יוזמה חשובה ביותר לאחר שנה ויותר של קורונה, בהן נמנענו מכינוסים, שמהווה מקור כוח ועוצמה עבור רבים במפלגה. 

עם כניסתו לאולם של יו”ר התנועה וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, נערך טקס לציון יום השנה לזכרו של זאב ז’בוטינסקי ז”ל. מיכאל יצחקוב, יו”ר מועצת צעירי הליכוד, ביקש את הנוכחים באולם לכבד את זכרו של ז’בוטינסקי בשירה משותפת של הנוכחים את שיר ביתר. אין ספק שהיה זה רגע מכונן בערב המיוחד.


אולם הכינוסים, ארץ ישראל היפה – תל אביב, צילום: מערכת ליכודניק.

מושיקו פסל, יו”ר צעירי הליכוד, הצהיר: “אנו עוד נבוא חשבון עם מי שדפקנו על דלתם והם בתמורה זרקו אותנו מהחלון. אבל אנחנו לא ביום של סגירת חשבון אלא יום שבו אנו מסתכלים על העתיד: ובעתיד, צעירי וצעירות הליכוד יתוו את הדרך”. בסיכום הדברים, קרא פסל לצעירים לחזור לפעילות בשטח, “עוד ניפגש בחוגי הבית, בהפגנות, בעצרות – עד שנחזור לשלטון”, ציין פסל. 


מושיקו פסל, תמונה: מתוך עמוד הפייסבוק של מושיקו פסל.

במהלך נאומו של יו”ר התנועה בנימין נתניהו, התפרץ יושב מן הקהל בצעקות כי “על בנט ולפיד למות”. בפירוש כך. נתניהו, שלא התרגש כלל מן הניסיון הנואל לשבש את נאומו, כנראה במכוון, דווקא התרגש מן הדברים הצורמים שנאמרו: “אם אתה שתול, עשית עבודתך נאמנה”, השיב נתניהו, “אבל אם זו דעתך – אז אתה פשוט טיפש”. 


בנימין נתניהו, יו”ר התנועה וראש האופוזיציה, צילום: מערכת ליכודניק.

ח”כים רבים עלו אחר כבוד והעלו את חשיבותה של פעילות הצעירים בליכוד. כחלק בלתי נפרד מכך, לא ניתן להפריד בין הצורך לקיים בחירות לועידה ולמרכז מן הדרישה הלגיטימית של הצעירים וה”חדשים” יחסית לייצוג ולעשייה. אל אמירה זו והקריאה הכללית לקיום בחירות לועידה ולמוסדות הצטרפו ח”כ מירי רגב וגילה גמליאל. בתוך כך, ציינה רגב כי: “מפקד עכשיו! יש לו צעירים וצעירות מדהימים ומלוכדים, בהחלט יש להם מה לתרום”. 


מירי רגב, צילום: מערכת ליכודניק.

התבטאויות ייחודיות ניתן היה למצוא גם בנאומו של חיים כ”ץ, יו”ר מרכז הליכוד, שהתייחס למגנון שעליו מבוססת (בעיקר) הקואליציה הנוכחית: “זה לא חוק נורבגי, מה שהם העבירו שם…”, אמר כ”ץ, “זה חוק סודני – כל יום באים עוד, ועוד… התמנו חברי-כנסת שעד אתמול לא ידעת מי הם בכלל”. האם התבטאות זאת מסמנת זירה חדשה שבה יבקש כ”ץ לנהל את מלחמתו הפוליטית הבאה? שאלה.  


חיים כ”ץ, צילום: מערכת ליכודניק.

בעיניי כינוס זה הוא יריית הפתיחה של עבודה קשה ומאומצת שעל הצעירים בליכוד עוד לעשות. אורך השהייה של הליכוד באופוזיציה יהיה פונקציה של פעילות השטח והנעת הפעילים והפעילות שתבוצע. בתוך כך, את המשקל הגדול ביותר עלינו לשים, כפי שהבטיח פסל, בהפגנות ובעצרות באופן שיאפשר לנו להגיע לבחירות הבאות עם שטח מגויס ונאמן. המינימום איתו נוכל להתחיל הוא המקסימום שאליו הגענו בעבר: הוצאת האנשים מהבית להצביע בקלפיות. אבל אין ספק שבלי פעילות ואווירה שמלווה אותה – לא נוכל לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה

בהזדמנות זאת, קרדיט לכל העושים במלאה ולמי שהביאו להצלחתו של הכנס: יו”ר צעירי הליכוד – מושיקו פסל; יו”ר מועצת צעירי הליכוד – מיכאל יצחקוב; סגנית יו”ר המועצה – הדס שון לוי, מנכ”ל צעירי הליכוד – יובל אלגד ומזכיר המועצה – עוז מלכה.

ולכל הצעירים והצעירות שמילאו את האולם והרימו את האווירה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היהודים ניצחו את הישראלים

אלי חזן

מתי לפיד יהיה ראש ממשלה?

מערכת ליכודניק

בית הדין של הליכוד השתגע

הרויזיוניסט

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

מפה אינטראקטיבית של פגישות ראש הממשלה עם מנהיגי העולם

הרויזיוניסט

כיצד הם יבקרו את השר הפעם?

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן