19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכוד משנה פניו : הוקמה קבוצת ליכודניקים גאים

קבוצה חדשה בליכוד. להט”בים ימניים, ליכודניקים, המזדהים עם ערכי תנועת הליכוד, חברתית, מדינית וכלכלית וגאים בכך

אין ספק. אין ספק כי הקבוצה החדשה שנוסדה בליכוד מעניינת, מייצגת תופעה מרתקת ומשנה ללא היכר את פניו של הליכוד. מדובר בקבוצה של הומוסקסואלים ולסביות תומכי ליכוד.

 

אלעד זמיר , עוזרו הפרלמנטארי של יו”ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה ופעיל ליכוד זה שנים רבות המוכר לצעירי התנועה, יזם את הקמת הקבוצה הגאה ואין ספק כי הוא יוצר בתנועה מציאות חדשה, לטוב ולרע. שהרי, הליכוד היא תנועה עממית הקולטת אליה את אזרחי ישראל באשר הם ומבחינה זאת מדובר בקבוצה נוספת בשלל הקבוצות.

 

אלעד אומר כי “קבוצה זה מיועדת לכל אלה המזדהים עם דרכה וערכיה של תנועת הליכוד ותומכים בשוויון זכויות לקהילה הגאה בישראל. הוא מוסיף : “חברי קבוצת הליכוד הגאה מאמינים שהבטחת זכויות הקהילה ההומו-לסבית, הבי והטרנס בישראל איננה סותרת ועולה בקנה אחד עם השקפת עולם ציונית, לאומית וליברלית”.

ככל הנראה מה שהוביל ליוזמה הייתה התמיכה לה זכתה הקהילה מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר החינוך גדעון סער, שרת התרבות לימור לבנת, ואחרים. התמיכה משקפת את הרעיון לפיו יש מקום לקהילה בתנועה המנהיגה את מדינת ישראל וכי מן הראוי לפעול למען הגשמת זכויות הקהילה ברוח ערכי וחזון הליכוד.

 

אלעד אומר כי אלו מטרותיה :

 

1) שינוי התודעה על שיוכם האוטומטי של הומואים,לסביות,טרנסג’נדריות ובי, לשמאל הפוליטי בישראל.

2) קידום שוויון זכויות מלא לקהילה הלהט”ב בישראל, מתוך אמונה שהליכוד היא מפלגה לאומית ליברלית וגם לנו יש מקום בה, מתוך הזדהות עם ערכיה ורעיונותיה בתחום המדיני, הכלכלי והחברתי ובה אנו רוצים לפעול ע”מ לשנות את התחום האזרחי ולקדם ,כאמור, את זכויות הלהט”ב בישראל.

3) הוספת המילים “ונטייה מינית” לחוקת הליכוד, פרק ב’ (מטרות), בסעיף ה, לאחר המילים ” ומניעת כל אפליה על רקע מין, גזע, עדה, דת, מעמד או השקפה.”, יבואו המילים “ונטייה מינית”.

 

כל זאת בהתאם ותוך שמירת ערכי הליכוד מימים ימימה ושיתוף פעולה עם חברי סיעת הליכוד , חברי התנועה והעומד בראשה.

 

אפילו נוסדה קבוצה בפייסבוק וחברים בה עד עתה 72 חברים http://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%92%D7%90%D7%94/191027124322522



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יניב בן שושן מנצח בפריימריז בליכוד בחיפה

אריק זיו ויזר

חותמים על עצומה : די לסחטנות של קדימה

אלי חזן

בשורה בליכודיאדה : דני כץ החל לעבוד עם סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר

הליכוד העולמי : כך מקדמים אידיאולוגיה

אריק זיו ויזר

הקול הצרפתי בליכוד

אלי חזן

ליכוד גדול עם צעירים

אלעד מלכא
דילוג לתוכן