29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הליכוד מחכה לגל הירש

שטינייץ הליכה עם הדר, כשעופר פוגש את ערוץ 2, עליבותו של בני בגין

הגבלת חוצפת התקשורת – כמו שצריך

ביום חמישי התקיים כנס בחירות מרשים של משפחת מיטלמן ביהוד. אזכיר, מדובר בבית פרטי. למרות זאת, צוות של ערוץ 12 פלש לתוך הכנס. אחד ממשתתפי הכנס המרכזיים – יריב לוין – סירב לנאום כל עוד הערוץ שם. זה עניין עקרוני אצלו. עד על כך והצליח. כמו שצריך. לבסוף הצוות הוצא החוצה ויריב החל לנאום.

איך שיריב החל לדבר הצוות ניסה לפרוץ לאירוע. חבר המרכז עופר קליך חסם אותם בגופו חסם עד שהצטרפו עוד חברים למנוע את כניסת הצוות. כמו שצריך.

בגין הלך – לוין הגיע

אתמול ראינו את בני בגין מדבר את עצמו לדעת בערוץ 13. נזכרתי שפעם היה בני בגין אחר שאמר כי אסור להיפגש עם אבו מאזן כל זמן שמערכת החינוך מסיתה כנגד מדינת ישראל. ואילו עתה, בני בגין מסנגר על לפיד שמחזיר את אבו מאזן לזירה מבלי שקיבלנו כלום. אם אסכם אומר שבני בגין – לא רלוונטי.

מי שרלוונטי הוא יריב לוין שמסמל היום יותר מבני בגין את מורשת מנחם בגין. ואילו בני בגין ? הוא מסמן את מורשת נסיכי הליכוד שאין להם דרך. חלולים, שכל מה שיש להם זאת זכות אבות שעומדת בניגוד להתנהגותם.

גל הירש

אם היה נעשה סקר בדבר השאלה מי צריך להיות משוריין בליכוד הרי שגל הירש היה זוכה במקום הראשון. מספיק היה לראות את תגובות חברי הכנסת שלנו ברגע שעלתה ידיעה בנושא על מנת להבין זאת. למרות שברור כי הוא היה מנצח פריימריז בליכוד בצורה משכנעת. אך אם גל לא רוצה להתמודד אז אין בעיה : חייבים לשריין אותו. בכך ליצור צדק עם האיש שנרדף ע”י הפרקליטות.

ומי שמנע מגל הירש להיות מפכ”ל יקבל אותו כשר לביטחון פנים.

יובל שטייניץ

השבוע שטייניץ הודיע על פרישה. מיד ראינו את מקהלת סער אומרים זה הסימן שהליכוד לא טוב. זאת אמרה פארודית של סער משום שנזכרתי שכאשר סער קיבל מנתניהו להקים קואליציה סער סגר את תיק החינוך לעצמו ודאג שלא יהיו תפקידים בכירים בליכוד .

אך תיק האוצר בסוף נשאר בליכוד ונתניהו נתן את התיק ליובל. בחדר סגור אז סער רתח על כך שיובל שלא היה בעשייריה הראשונה קיבל תפקיד בכיר ממנו. אך אפעס, הוא היה נעול בזה שהוציא מנתניהו הבטחה על משרד החינוך. שטייניץ הוכיח כי הוא יודע לקחת תפקיד ולעשות ממנו תפקיד מקצועי .

ללא מניירות של ספינים, יובל לקח את התפקיד ולמד אותו. ואין ספק כי הוצאת הגז הייתה גולת הכותרת שלו : מול שמאל אנרכיסטי ועד מפלגת יש עתיד ששרת האנרגיה דהיום הייתה זאת שנגד הוצאת הגז. ללא ספק יובל שטייניץ עזב את הכנסת אבל לא את הליכוד.

מה שברור שאין לסער ואלקין קמצוץ מהיושרה של שטייניץ.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם דו”ח לוקר פתח להרחבת הממשלה ?

אריק זיו ויזר

מירי מלכת המרכז

אריק זיו ויזר

התרופה של הסרוגים בליכוד : חיים ביבס

אריק זיו ויזר

מחזירים את הליכוד לליכודניקים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רק לא מחל בקלפי

אריק זיו ויזר

החוק הנורבגי פתרון ראשוני – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן