26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכוד לאן ?

אריק זיו עם רשמים מאמש ועם המ(ו)סר הכפול והלקוי של דודו אמסלם

 

מראות של מפלגה המאבדת את דרכה. כך נראה אמש מרכז הליכוד אמש כאשר רבים מהחברים לא הבינו על מה המהומה. יו"ר המרכז דני דנון העביר החלטה שבה מרכז הליכוד יהיה הגוף הבוחר והוא עמד מול חבורה של פייגלינים ושטרנים המנסים ליצר מצב כאילו גנבו להם את ההצבעה. באופן כללי השאלה הנשאלת היא האם יבחרו את יו"ר התנועה שוב לפני הבחירות הקרובות?

הרי, מדובר במצב אבסורדי : אם נבחר ראש הממשלה עכשיו, האם יעמידו אותו שוב לבחירה לפני בחירות?

מה שהדהים את חברי הליכוד היא הסוגייה כיצד אלה שכל הזמן מדברים על כך שהם ליכודניקים מנסים ליצור מצב חדש שבו ראש התנועה יעסוק כל הקדנציה בבחירות מקדימות.

אמנם, היו בין חובשי הכיפות שפויים שאמרו שאסור להתנהג כך. ביניהם יוסי דגן ומורדכי בניטה. אך כמו שאמר מוטי אוחנה : "זה לא מייצג אותנו. רוב אלה שבאו למרכז הליכוד – פשוט לא ליכודניקים.

חבר מרכז אמר אתמול : "אפילו בבית היהודי יש פחות חרדלים. שם אתה רואה גם כיפות קטנות".

 

אמסלם הלא נכון

אמש במרכז עלה לדבר דודו אמסלם מירושלים. הוא דיבר בפאתוס כיצד אלה שנבחרים מתנתקים מאלה שבחרו אותם ולכן צריך מרכז.

אך דודו אמסלם שכח רק להסתכל במראה. הוא וחבריו שולטים בסניף הירושלמי כבר יותר מ- 12 שנה ומאז שהם שולטים הסניף רמת הפעילות ירדה לאפס. אם עד לתקופה שלהם הייתה פעילות יום יומית בסניף הרי שעכשיו אין פעילות.

הוא וחבריו מנותקים מהליכודניקים.

עובדה שאין בלתה. סניף הליכוד ללא פעילות. אם בעבר היה מזכיר סניף שמקבל את הקהל, יוצר אירועים ועובד עם עמותות בחלוקה לנזקקים הרי שהיום סניף הליכוד בירושלים פשוט סגור. אז מגיע דודו אמסלם ומסביר כיצד יהייה קשר עם מי.

לכן כאשר אתה מסתכל על התופעה של השתלטות עוינת על המפלגה של הכיפות הסרוגות צריך לומר ביושר כי גם לאמסלם יש יד בזה. הם השתלטו על הסניף הירושלמי במתפקדים חרדים שלא מצביעים ליכוד.

ההוכחה היא שסניף הליכוד בירושלים הלך למהלך עם ליברמן בבחירות המוניציפליות ביחד עם ושניהם ביחד בקושי הכניסו מנדט. לסניף הליכוד אין נציגות בעירייה אך פעילי הליכוד שלא הלכו עם הסניף יש היום ארבעה נציגים במועצת העיר ושני סגנים.

לכן לראות את אמסלם מדבר על קשר לבוחר זה כמו לראות את שבח שטרן מדבר על טובת הליכוד.

בין השניים אני מעדיף את אמסלם כי הוא יכול להשתנות ולהבין שאם הוא חפץ בליכוד חי כדי להכנס לכנסת הוא ילמד לקח וישתף פעולה. אצל שטרן אין סיכוי. להם יש בית אלטרנטיבי – הבית היהודי – שם נמצאים הפטרונים שלהם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביר בריטי חדש עומד לצד ישראל

אריק זיו ויזר

איוב קרא וגאולה כהן קיבלו את אותות הציונות מאת תנועת "אם תרצו"

אלי חזן

בשבח והודיה, ברית למשפחת ח"כ אלקין

אלי חזן

מרדכי בניטה – ליכודניק ומג"ד מצטיין

אריאל אילוז

לא תגבור וגם לא רשף ביטחון

אריק זיו

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בדימונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן