24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הליכוד לאן? זה כבר לא הבחירות!!!

אגרת אל חברי המרכז של הליכוד

 

ביום חמישי הקרוב, 29 באפריל 2010, נתייצב כולנו בקלפיות השונות ברחבי הארץ ונצביע בעד או נגד הצעת רוה”מ לתיקון החוקה ולדחיית הבחירות למוסדות הליכוד לעוד כשנתיים מהיום.

מספר הטעויות שנעשו על ידי שני המחנות בעד ונגד ההצעה רבות ואינן יכולות להכיל את כמות האצבעות שבכפות ידיי.

מצד אחד, נדמה כי ראש הממשלה התעורר יום אחד וגילה כי המפלגה מורכבת גם מפעילים ולא רק ממספר חברי כנסת ואיש אחד בראשם וכי הקשר עימם הוא חשוב ושלא ניתן לזרוק את העבודה הזאת רק על יועצו הפוליטי – שלום שלמה. מצד שני, מתנגדי ההצעה, “כלבי השמירה של הדמוקרטיה” בתנועת הליכוד, אשר פקדו אנשים לתנועת הליכוד, אשר מעולם לא הצביעו ליכוד בבחירות הכלליות ואשר העומד בראשם אף קרא להשתמטות משירות צבאי, דוחקים כעת בציניות בראשי מוסדות התנועה לקיים בחירות “דמוקרטיות” כאן ועכשיו.

 

במקום לעמוד ולחזק את ראש התנועה וראש הממשלה, העומד איתן מול גייסות השמאל והעולם הקוראים למחיקת אחיזתנו בבירתנו הנצחית הם דואגים להחליש את ראש ממשלתם בכל דרך אפשרית כאילו הם היחידים שאדמת ארץ ישראל חשובה להם. התוצאה של חתרנותם הבלתי נלאית של אותם “אוהבי ארץ ישראל היחידים” היא שהפעם הם יקבלו את ליבני מודל 2010 במקום את ברק מודל 1999.

 

דחיית הצעתו של ראש הממשלה לתיקון החוקה ביום חמישי הקרוב תנגן שירה במסדרונות תנועת קדימה. גרירת ראש הממשלה לבחירות למוסדות התנועה בשעה שכל עיני אומות העולם נושאות אליו ואל חוסנו הפוליטי, תביא לתנועת ליכוד ימנית קיצונית הרבה יותר ממה שכל אחד מאתנו יכול לדמיין. אין ספק ש”כוח פייגלין” המאורגן עלול להשיג תוצאות טובות מאוד בבחירות למוסדות התנועה ולועידת הליכוד (אגב באופן הכי לא דמוקרטי שיש ותוך ניצול ציני של מוסדות התנועה) ולהוות כוח ימני קיצוני שיטרפד כל מהלך שראש התנועה ינסה להעביר במגרש המדיני.

 

זה כבר לא הבחירות שעומדות על סדר היום ביום חמישי הקרוב אלא עתיד תנועתנו. ולכל מי שמבין במצוות פרו ורבו אציג את המשל הבא שאני מקווה שיש בו כדי לסייע למי ממתנגדי הצעת ראש הממשלה לקבל מעט אחריות לאומית בטרם הוא בוחר:

 

הפסד של ראש הממשלה ביום חמישי הוא כמו תהליך הזרעה בבטן האומה של תנועת קדימה ב’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלעד מרון – מועמד בנגב לרשימת הליכוד – על התפטרות בוגי

אריק זיו ויזר

אם היה עונש מוות בישראל – רמי סבן היה מוצא להורג

אלי חזן

התבונה של ארדואן, האווילות של אובמה

אריק זיו ויזר

יחסי אובמה – נתניהו, עכשיו מהזווית האמריקאית

אלי חזן

כ”ט בנובמבר הישראלי והפלשתיני

אלי חזן

מורשת הצללים של השמאל

מנדי ספדי
דילוג לתוכן