24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הליכוד כגשר של שפיות לאיחוי הקטבים בין חרדים למתנגדים

יעקב וידר, חבר ועידה מבני ברק, מסביר מדוע לדעתו, תנועת הליכוד כה חשובה כגשר של שפיות לאיחוי הקטבים בין חרדים למתנגדים

 


 

בימים כאלה, ששוב רוח רעה ועזה צוברת תאוצה ומאיימת לעקור בסערה כל שתיל ופרח שנשתל בעמל, חשוב מאוד שנעצור רגע, שנייה לפני שצרחות המתלהמים שבחוץ יאיימו לשכנע גם אותנו להצטרף לעדת הצווחנים, שכוונותיהם של המתסיסים שבראשם אינו פתרון אלא האדרת והרחבת הבעיה, וזאת על מנת להרוויח מכך הון ואון פוליטי, חשוב שנעצור ונחשוב, האם יאיר לפיד, ציפורה לבני, זהבה גלאון, ושאול מופז חפצים בלב תמים לשוויון בנטל או חפצי מהומת אלוקים שתביא לשיוויון בכיסאות העור שבקרית הממשלה.

חברים לדרך, דווקא בימי חורף סוערים אלה, הליכוד יכול להוות גשר לפתרון, אל לנו להצטרף לקול ההמון הזועם והצודק שבחוץ, שמובל למלחמה על נושא כאוב וצודק אולם למטרה שיקרית, הנוער החרדי משנה את פניו, אני כבוגר ישיבה וצבא, וכסטודנט בהווה עד לכך, לו היו פונים אלי שופטי בג”ץ לפני קביעתם המוטעית, הייתי שולף בגאווה את רשימת חבריי מכיסי ומראה כחול על גבי פנקס עד כמה השינוי גדול, עד כמה שונה הדור הנוכחי מהדור של ההורים, רבים מהצעירים החרדים מתגייסים, יוצאים לשוק העבודה ועמל הכפיים, מכללות ללימודים מקצועיים ואקדמאיים פורחים ומשגשגים כפי שלא היה מאז קום המדינה, הפתרון נמצא בעידוד ובתמיכה ולא במלחמה, הליכוד יכול להוות קול צלול בבליל רעש הצרחות שסביב, גיוס בכוח של אלפי אברכי כולל עבדקנים ועשרות אלפים מהמגזר הערבי בעל כורחם יגרום לנזק בלתי יתואר לדבר שכה חשוב לנו-צה”ל. ולמעמסה שתעיב ותקשה על תפקודו.

ישנן דרכים רבות ומגוונות בכדי ליצור עידוד הנוער שתורתו אינה מרבית עיסוקו, להצטרף להיות עזר לצה”ל, המצב הנוכחי שבו רבים הם הנערים שאינם חשים שהישיבה היא ביתם ויעודם, ולמרות זאת מתחבאים תחת לסטנדרטי הישיבות מאימת הצבא, לחץ החברה השמרנית שמבית, ורשויות החוק האוסרות עליו לבוא במגע עם עבודה שאיננה צבועה בשחור, בזמן שמימין המנהיגות החרדית תופסת פחד וחוסר אמון, בונה לעצמה חומות הגנה אטומות, מסתגרת בד’ אמותיה ומסרבת לכל פיתרון, ומשמאל גוברים מחרחרי הריב והמדון שחזקים ועזים במלחמה נגד אחים ובעד הבלגה ואיפוק מול האויבים. חשוב שהליכוד כגוף הפלורליסטי והלאומי יהווה גשר של רצון לפתור את הקטבים שמאיימים מעת לעת לזעזע את אמות הסעיפים של המדינה הרב תרבותית שמאכלסת את מדינתנו.

זה תלוי בנו, האם השינוי ימשיך או שנמשוך ונחזיר את המצב הרע לקדמותו לשמחתם של האישים שצויינו לעיל, וכרוח הימים, אסיים במילותיו של מרדכי היהודי לאסתר המלכה: כִּי אִם-הַחֲרֵשׁ תַּחֲרִישִׁי, בָּעֵת הַזֹּאת רֶוַח וְהַצָּלָה יַעֲמוֹד מִמָּקוֹם אַחֵר, וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת, הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כן למדינת היהודים לא להקפאה

אריק זיו ויזר

גילוי דעת לקראת כינוס וועידת הליכוד !

אלי חזן

זעזוע מוח פוליטי

אלי חזן

יום האישה לזונה

אלי חזן

קדימה מציגה : קמפיין השקרים של ציפי לבני

אריק זיו ויזר

מחאת האפודים הצהובים כמשל

מעיין סמון
דילוג לתוכן