20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הליכוד חוזר לקדמת הבמה בעפולה : שלמה מליחי מונה למ"מ ראש העיר

סניף הליכוד בעפולה מתעורר לחיים: בזכות מהלך פוליטי נבון של הליכוד בראשות מליחי, מונה האחרון לתפקיד מ"מ ראש העיר החדש והליכוד חזר להנהגת העיר עפולה.

 

 

שלמה מליחי, פעיל ליכוד ותיק ומוכר, נבחר לעמוד בראש סיעת הליכוד בעפולה לפני שלושה חודשים וזאת לאחר שבבחירות האחרונות לכנסת עפולה השיגה את אחת התוצאות הגבוהות ביותר בארץ למען הליכוד. מליחי והליכוד חוזרו נמרצות על ידי כל המועמדים לראשות עיריית עפולה ולבסוף החליט מליחי לתמוך באיציק מירון לראשות העיר. מהלך זה, מעריכים גורמים פוליטיים בעפולה גרם לבסוף לניצחונו של מירון ולהפסדו של ראש העיר שכיהן בשמונה השנים האחרונות, אבי אלקבץ. במהלך מערכת הבחירות ערך מליחי את טקס האושפיזין המסורתי אליו הגיעו כל המועמדים לראשות העיר ומאות מתושבי עפולה.

ראש העיר החדש העריך מאד את עבודתו של מליחי שהצליח לסחוף ליכודניקים רבים להצבעה לטובתו וביקש ממליחי לעמוד לצידו בהנהגת העיר. אתמול, בישיבת מועצה חגיגית וראשונה, נבחר מליחי להיות ממלא מקום ראש העיר וכן יחזיק גם בתיק השכונות ויהיה יו"ר הוועדה לבניין ערים. הליכוד הוא השותף הבכיר בקואליציה העירונית החדשה ולאחר שנים של דממה פוליטית בעפולה, הליכוד חוזר להנהגת העיר. מליחי אמר  לאחר ישיבת המועצה: "הליכוד חוזר לעפולה ובגדול והגיע הזמן שכך יקרה. עפולה היא עיר ליכודניקית ובבחירות האחרונות לכנסת הצלחנו להשיג תוצאה מרשימה שהייתה בין הגבוהות בארץ. כעת אנחנו ננהיג את הליכוד מהנהגת העיר ונעשה הכל למען חיזוקה של עפולה ולמען חיזוקו של הליכוד. אני קורא לשרי הליכוד להירתם למען עפולה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעקבות האיום בתביעה: יעל פז-מלמד מתנצלת בפני תושבי כפר תפוח.

רן ויצמן הוא המנצח הגדול של הליכוד בקריית מלאכי

אלי חזן

ירושלים תאהב את טוב-טוב underground02

אריק זיו ויזר

החלטת בית העליון בראשות עו"ד קליינר בעתירת חן לביא מאריאל

אריק זיו ויזר

להיט בלוד : "אטלאק אל נאר"

אלי חזן

אמרנו, צעקנו, התרענו אך איש לא הקשיב מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן