24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכוד חווה רנסנס ?

עינר אביב חושב שלאחר 2013 הליכוד היה בדעיכה ובדרכו למטה. לאחר בחירות 2015 הוא חווה רנסנס.

בחירות 2013 היו מכה לליכוד. זה לא רק איבוד המנדטים אלא גם התחושה שלא לוקחים את השטח בחשבון. יותר מכך, כאן באתר כתבנו סדרה של כתבות ששימשו דיאגנוזה לא פשוטה של המצב.


אבל שנתיים חלפו. בפתח ראש השנה אנו רואים שהליכוד שינה את פניו במובן שהתחדש והוא תנועה חיה ובועטת.

 

אמש הגיעו צעירים רבים אל ועדית הצעירים שבפעם האחרונה שהתכנסה הייתה לפני 11 שנים. היה מעניין לראות שם פרצופים חדשים ועם הביקורת כנגד היו”ר הנכנס הרי שמחכה לנו קרב אמיתי בין הטוענים לכתר. מה שחשוב לומר הוא שבקהל נראו הרבה פנים חדשות. נוער בעיקר ועל כך יש לשמוח. ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל יו”ר המזכירות השר ישראל כץ להחיות את התנועה עברה לידי מימוש מוצלח. לאחר מכן עבר רוב הקהל לאירוע הרמת הכוסית לשנה החדשה עם ראש הממשלה ושם נראו פנים ותיקות יותר. ראוי להדגיש : ראש הממשלה יורד לשטח ונמצא בקשר בלתי נגמר עם הפעילים. זה משהו שלא היה כמותו שנים רבות והוא בולט למרחוק. 


ובכלל, סניפי הליכוד בעת האחרונה שוקקים פעילות. האם אפשר לעשות יותר ? בוודאי. אך אם משווים את המצב כיום למצב בשנים האחרונות הרי שהוא השתנה מן היסוד. הרמות כוסית וערבי הסברה של חברי כנסת לצד מפגשים של שרים עם פעילים, חוטובלי ברחובות, אלקין ולוין בכפר סבא, אדלשטיין אצל צוקית אהרון, סילבן ברמת גן, מיקי זוהר באלעד, אורן חזן וברקו בבני ברק, גלעד ברמת אפעל והיד עוד נטויה.  לצידם ניתן למנות את פעילות פורום בושאייף ועליהם ניתן להוסיף פעילות צעירים כאמור, הרצאות של אלי חזן מנהל אגף ההסברה ופעילות קשרי חוץ נרחבת באירופה של אותו חזן אך יחד עם יו”ר ועידת הצעירים אריאל קלנר, רכז הצעירים לשעבר עומרי אקוניס וצעיר הליכוד מהצפון תמיר וורצברגר.

 


וגם בלשכות השרים ובלשכות חברי הכנסת או רואים שינויים. אם בעבר נרתעו הח”כים מלהפוך את צעירי הליכוד לעוזריהם הרי שהמציאות חזרה להיות טובה כמו פעם : הודיה שחר ומשה ראובני אצל רגב, איתמר דוננפלד אצל לוין, ליאור אבבה, נדב דואני, עומר שכטר ואסף מגן אצל אקוניס, ווריאט אצל אדלשטיין, חלמיש אצל אלקין, אלעד זמיר ואייל טלר אצל קיש, ברק הרשקוביץ’ אצל נאוה בוקר והיד עוד נטויה. דוגמאות רבות יש עוד למכביר אך יש רק לקוות שהמגמה תימשך.


שתהיה לכל הליכודניקים שנה טובה ויש לקוות שהמצב יישאר ואף יהפוך להיות טוב יותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרידור מסמן את היעד

אריק זיו ויזר

“יש לנו גם הזכות להגן על עצמנו בכוחות עצמנו”

אלי חזן

חיים סרצ’וק הוא זוכה חידת ליכודניק לשבוע הזה

אריק זיו ויזר

פנייה לסער : פרסם הצבעותיך בוועדת שרים לחקיקה

אלי חזן

שפר הולך

אריק זיו ויזר

איש השנה בליכוד ח”כ דודי אמסלם.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן