17.1 C
תל אביב
11 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

“הליכוד זה הבית שלי”

מתוך: חוברת חגי תשרי של “ליכודניק”, שתופץ בקרב חברי מרכז ומועצות סניפים לרגל ראש השנה תשפ”א

חיים ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות בראיון חגיגי לרגל השנה החדשה

 

היו בתקופה האחרונה שמועות על כך שתקים מפלגה ותרוץ בבחירות- האם כך הדבר?

 

“מדובר בשמועות וספינים. הבית שלי הוא הליכוד. זה לא סוד שאני רואה את עצמי במקום בכיר בהנהגה, אבל כל דבר בעתו .עכשיו יש לנו הרבה עבודה בשלטון המקומי”.

 

השלטון המקומי הפך למשמעותי יותר בעקבות משבר הקורונה?

 

“אני חושב שהשלטון המקומי תמיד היה משמעותי בעבור כל תושב ותושב. הוא זה שמנהל את חיי היומיום. עכשיו, עם משבר הקורונה הפכנו להיות הגורם המשמעותי  ביותר, זה שיודע לרתום את התושבים ולבצע הסברה, לקטוע את שרשרת ההדבקה ולנהל את מערכת החינוך בצורה הטובה ביותר. כולם מבינים את זה היום ואנחנו זוכים לאמון הציבור באופן מובהק. השבוע התחילה תכנית הרמזור שמשקפת את האמון בראשי הרשויות המקומיות בצורה המשמעותית ביותר ומעבירה לידינו ולידי פיקוד העורף את ניהול האירוע”.

 

מה הבעיות המרכזיות שגורמות לתחלואה להמשיך להתקיים?

 

“במוקדי התחלואה אנחנו רואים בעיות של היעדר אכיפה בייחוד במגזר הערבי. יש גם בעיה לבודד חולים במשפחות גדולות לפני שמדביקים בני משפחה,  ואני רואה בעיה קשה בחוסר אמון שמביע הציבור- בכך שלא מקשיבים להנחיות.

 

אנחנו הולכים בדרך מאוד בעייתית. רוצים להמשיך את שגרת החיים אבל כשהתחלואה כל כך גבוהה זה פוגע בלימודים ובחופש התנועה כפי שקורה עכשיו בערים אדומות”.

 

איך תיראה השנה הקרובה לנוכח האתגרים הכלכליים והבריאותיים?

 

“השנה תהיה לא פשוטה, כאשר אנחנו נמצאים באחד המשברים הכלכליים הגדולים שידענו. בזמנים כאלו אנחנו חייבים לחזק את העסקים המקומיים והקהילתיים ולעשות מאמץ להפעיל את מערכת החינוך כדי להחזיר את ההורים לעבודה.

המשבר השפיע על כל קצוות האוכלוסייה- הפניות למחלקות לשירותים חברתיים גדלו משמעותית ואנחנו נידרש לתת מענה לכולם. בזמנים כאלה אנחנו חייבים לקבל גיבוי מלא מהממשלה ולדבר בשפה אחת. אנחנו במצב חירום לאומי כרגע”.

 

מה תאחל לאזרחי ישראל לקראת השנה החדשה?

 

“שנדע למצוא תקווה ואמון אחד בשני ולנהוג בסולידריות חברתית עבור כולם. שנדע רק בריאות, נחזור לשגשוג במהרה ונמשיך להרחיב את הקשרים עם מדינות האזור בהצלחה כפי שנעשה לאחרונה עם איחוד האמירויות. שנה טובה בריאה ומבורכת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקבוצה החרדית חוזרת להשפיע בליכוד, ובגדול.

אריק זיו ויזר

משה רבנו כמודל למנהיגות ייחודית והתכונות המאפיינות את המנהיג הראוי

אלי כהן

אשת הברזל, בעברית

אלי ורד חזן

ייצוג ציבור העולים ברשימת הליכוד לכנסת ה-21.

אריק זיו ויזר

קשרי חוץ. עוד הצלחה לליכוד : הצטרף לתנועת EYC האירופית ונציג הליכוד התמנה לסגן יו”ר הארגון

אריק זיו ויזר

העבודה הטובה של אלי כהן במעלות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן