40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

הליכוד והעבודה הרימו כוסית בכנס שיזמה רג’ואן

סנדרה רגואן הפעלתנית, המועמדת לכנסת בסניף הליכוד בירושלים, הצליחה לאחד זו הפעם הראשונה את פעילי הליכוד והעבודה בכנס הרמת כוסית מרכזי בבירה לרגל ראש השנה שהתקיים בבית חיזק, הפועל עם סנדרה רג’ואן לשילוב וקידום הקהילות – הפרסית, הבוכרית, האפגאנית והאתיופית. האורחים המרכזיים היו השר דן מרידור וסגן השר איוב קרא.

השר מרידור ציין כי מדינה צעירה בת שישים כמו ישראל הצליחה להגיע להישגים בקנה מידה עולמי שמדינות ותיקות ממנה לא הצליחו להגיע. הוא הבטיח שירושלים תישאר תמיד הבירה הנצחית של מדינת ישראל ועם ישראל. סגן השר איוב קרא, שהיה נחרץ הרבה יותר, הבטיח שהבנייה ביהודה ושומרון תימשך ואף בייתר שאת וסיים בפסוק “ה’ עוז לעמו ייתן, ה’ יברך את עמו בשלום”.

סנדרה רג’ואן ציינה כי היום דורשים מישראל מראש, להסכים לשתי מדינות לשתי עמים, להקפיא את הבנייה ביהודה ושומרון ולחלק את ירושלים. מה נשאר אם כך למשא ומתן – שאלה רג’ואן. סנדרה הזכירה את כוונת אתר “ליכודניק” לקבוע מיהו איש השנה, וקבעה: המנהיג שיצליח להתגבר על המכשולים והאתגרים שלפנינו יהיה לא רק איש השנה, אלא מנהיג היסטורי שייזכר לדורי דורות, והוסיפה: “אנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה שיצליח במשימתו ויביא את הצד השני למשא ומתן ישיר, ללא תנאים מוקדמים וללא מדרגים”.

סנדרה רג’ואן הדגישה כי הליכוד היא קודם כל תנועה חברתית שבמרכז מעייניה – רווחה, חינוך, ביטחון ובריאות, וקראה לרכז את כל גורמי ההסברה – במשרד החוץ, משרד ההסברה והתפוצות ומשרד ראש הממשלה – בגוף אחד, מאחר שההסברה שלנו היום לוקה מאוד עקב הפיצול. ליקויי ההסברה נראים בשטח, מאחר שאין דוח גולדסטון ואין ועדות חקירה בינלאומיות על אפגניסטן, על צ’צ’ניה ועל סודאן. רג’ואן קראה לחזק את הממשלה שלנו, להתאחד סביב נושא ירושלים, סביב הנושא שהוא סלע קיומנו, כי מירושלים תצא התשובה וממנה יבואו כוחנו, ביטחוננו ואחדותנו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“קוסֵמִלִים” בירושלים – הזמנה למופע ספרותי

אריק זיו ויזר

סוף עידן גרוטאות הרכב/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

הזמנה להרמת כוסית בסניף רמת גן

אריאל אילוז

הכנס הכלכלי של הצעירים בהשתתפות השר ישראל כץ ואלי חזן נדחה למועד עליו תבוא הודעה

אלי חזן

בוגי וגמליאל בבית משפחת דדוש באור יהודה.

אריק זיו ויזר

אנשי הליכוד מוזמנים: כנס הליכוד בצפת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן