40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הליכוד התפוצץ מהדיבייט בין דנון ואיתן

ביום חמישי האחרון התקבצו כ-100 צעירות וצעירי ליכוד וביניהם גם חניכי תנועת בית”ר בקומה ה-14 במצודת זאב ונטלו חלק  בדיון המדיני אשר ערכו צעירי הליכוד עם השר מיכאל איתן וח”כ דני דנון.

האירוע נפתח בכ-10 דקות של סקירה כללית מפי השר איתן וח”כ דנון בנושאים מדיניים ואקטואליים ובנושאי חשיבות השתלבות הצעירים בנעשה במדינה בפרט ובפעילות בתנועה בכלל.

 

 

לאחר מכן נפתח שלב השאלות מן הקהל,אשר כלל מעורבות רבה של הצעירים בדיון העירני אשר התרחש בקומה ה-14.

בין היתר נשאלו המכובדים לגבי עמדותיהם בנושאי החלטת הכנסת על הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת מקורות המימון של תנועות השמאל הקיצוני,עמדתם בנושא הסכם עתידי עם הפלשתינים,חשיבותה של ההתיישבות היהודית ביהודה,שומרון,הנגב והגליל,חשיבותה של ההסברה הישראלית,  בעיית המסתננים ועמדתם בנושאים חברתיים שונים.

 

 

האירוע הוגדר על ידי הנוכחים כאחד האירועים המוצלחים והמעניינים ביותר שהתקיימו בקרב הצעירים בשנים האחרונות,הנוכחים גם ביקשו מהמארגנים להמשיך ולייצר פעילויות מסוג זה על מנת להמשיך ולפתח את השיח בקרב צעירי הליכוד.

האירוע הוא עוד אחד משרשרת הפעילויות הרבות שעורכים צעירי הליכוד,אשר מטרתם להגביר את מעורבות הצעירים בנעשה במדינה ובמפלגה.

 

האירוע אורגן על ידי איתמר דוננפלד,עומרי אקוניס,עדי ברוך,איתן בכר,אביבה סלומון וצעירות וצעירים נוספים,אשר נוטלים חלק הן בתכנון וארגון האירועים והן בהשתתפות פעילה בהם.

 

 

לפרטים נוספים לגבי פעילויות צעירי הליכוד ניתן ליצור קשר  בקבוצת הפייסבוק:

 

צעירי הליכוד-הקבוצה הרשמית

 

או בדואר האלקטרוני: [email protected]

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

יש יו”ר למועצת צעירי הליכוד – יו”ר הצעירים בבעיה

אריק זיו ויזר

איפה צעירי הליכוד?

Gilad Trugbild

חיזבאללה היא הסיבה העקרית לסכנות המרחפות על שלום לבנון

הלביאים מתארגנים

אלי חזן

צעירי הליכוד מתחברים אל הפריפריה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן