29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הליכוד הגיע לטבריה

סיור משותף של חבר הכנסת ציון פיניאן וסגנית השר גילה גמליאל בסניף תנועת בית”ר בטבריה הסתיים בכנס פעילים מוצלח בסניף הליכוד בעיר.

ח”כ פיניאן וסגנית השר גמליאל קיימו השבוע סיור משותף בסניף של תנועת בית”ר בטבריה. בסיור נכחו גם ראש העירייה זוהר עובד וסגנו שמוליק חרמש. את הסיור בסניף הוביל רכז תנועת בית”ר בטבריה, יוסי מזרחי, שסקר בפניי הנוכחים את העשייה הרבה וכן את התוכניות העתידיות של התנועה החדשה-ישנה בעיר. לאחר הסיור הגיעו ח”כ פיניאן וסגנית השר גמליאל לסניף הליכוד המרכזי בעיר שם נערך עבורם כנס פעילים מרשים. לכנס, אותו יזם יו”ר הסניף דוד זגורי, הגיעו עשרות אנשים להביע תמיכה בח”כ המקומי ובסגנית השר גמליאל שהציגו בפניי פעילי הליכוד הרבים את משנתם בנושאים שונים כגון חוק ייצוג הולם לבני העדה האתיופית שעבר לאחרונה ביוזמתו של ח”כ פיניאן וכן חוק שנת לימודים ראשונה חינם לחיילים משוחררים בפריפריה שיזמה סגנית השר וייצא לדרך כבר בשנה הקרובה. כמו כן התייחסו השניים לגל ההתייקרות האחרון במשק, תוך שהם מביעים תמיכה מלאה במדיניות הממשלה. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמתה של טובה מעוז בכנס של סער

אריק זיו ויזר

מי מגן על אנשי קדימה בחולון

אריק זיו ויזר

פרחים בצבע זית -שיר

אריק זיו ויזר

צו מניעה נגד קיש

דניאל נחמיה

סוער ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן