24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכודניקים נהרו אל הסוכץ

המוני אנשים מהליכוד הגיעו הערב לסוכה של שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ – דבר שממצב אותו כאיש המרכזי בתנועה 


בשנה שעברה הגיעו לסוכה של השר כץ ואשתו רונית המוני אנשים. אין תימה. עמדנו לפני בחירות ולאחר פרישתו של השר סער. אז השר סער הפך לזיכרון רחוק וניסיונותיו לחזרה לוקים כרגע בחסר. מצד שני, מוכיח השר כץ שהוא מהווה יסוד יציב בקרב נבחרי הליכוד. אם בדרך כלל צפוי שלאחר בחירות יגיעו פחות אנשים לכנסים הרי שכץ שבר את המשוואה. שכן, אל “הסוכץ” הגיעו יותר אנשים מאשר בשנה שעברה. ראש המטה שלו והיועצים שלו עמדו כלא מאמינים ביחס לנחילי אנשים שמילאו את מושב כפר אחים – מקום מושבו של השר כץ. העבודה של הצוות הפוליטי הוכיחה את עצמה אך מה שיותר בולט מכל זאת ההערכה חוצת המחנה אל שר החבורה שמשנה את כבישי ישראל ללא היכר. 


הליכודניקים שהגיעו מחיפה ביקשו לומר : “אם פעם מחיפה לכפר אחים לקחו לנו זמן רב הרי שהיום תוריד איקס מאותו זמן רב וזאת תוצאה של השר כץ. הארץ משנה את פניה”. 


לצד המוני האנשים הגיעו אין ספור ח”כים כאשר בלטו בהם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר העלייה והקליטה זאב אלקין, ח”כ יואב קיש, ח”כ ענת ברקו, ח”כ נאוה בוקר, ח”כ אברהם נגוסה, ח”כ נורית קורן וח”כ אורן חזן. 


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבון במופלטה

אריק זיו ויזר

בחירות חדשות למרכז

דניאל נחמיה

דובדבנים פוליטיים 18.8.2016

עינר אביב

שר בריטי בכיר מגנה את הפיגועים נגד ישראלים ואת ההסתה ברשות הפלשתינית

אריק זיו ויזר

“חוק הלאום כולל אלמנטים בעייתיים”

אלי חזן

אביב איטח ורונן אהרוני פריימריז עכשיו !

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן