19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הלזה יקרא דמוקרטיה /אלעד מרון

ישיבת ועדת החוקה בשבוע שעבר ציינה את דרכו של יו”ר המרכז, משה כחלון. הדמוקרטיה חגגה במיטבה. בנוסף למתן האפשרות לנוכחות חברים רבים שאינם בהכרח חברי המזכירות, כמו גם ניהול הישיבה ע”י כחלון, תוך שהוא רושם הצעות שהועלו, מעלה אותן לדיון אחת לאחת ומעל לכל לא מחפש לא מחטפים ולא שטיקים, גרמו לרגעי גאווה שהנה הצליח הליכוד סוף סוף להתנער מקומבינות משפחת שרון וגרורותיה. גם אירועי הבחירות המוניציפאליות על התרגילים והקומבינות נראו כרגע של טעות, חולשה והיסח הדעת. המציאות טפחה על פנינו הרבה יותר מהר מגלי הצונאמי האחרונים.
יו”ר התנועה הבטיח, בתשובה לשאלת כתבים, כי לא חשוב מה יהיה מיקומו של דן מרידור (כן אותו מרידור שרצה לשפוט את נתניהו, אותו מרידור שהקים את מפלגת המרכז ואותו מרידור שב-2006 תמך בקדימה) משרת שר בממשלה הבאה, מובטחת לו.
אסופת “כוכבי העל” שלפתע גילו כמה “הליכוד צודק” וכמה “ביבי מנהיג אמין”, החלו מצטרפים בהמוניהם שכל כוכב מתחרה באחר למי היתה לחיצת יד יותר מצולמת עם נתניהו ואיזו מסיבת עיתונאים שודרה ביותר ערוצי תקשורת.
ואז הגיעה ישיבת המרכז.
חברי התנועה, אלה שהיו פה גם בימי הבצורת האופוזיציונית. אלה שנשאו על כתפיהם את כבוד התנועה גם כשלא היינו פופולאריים. הם, נאמני התנועה ובסיס קיומה, נדחקו לצדדים למען כוכבי העל. ומקרה “פנינה רוזנבלום (ובאמת שאין לי כל קשר לגברת) שב והוכיח כיצד ההוראות נוחתות ממעל משל “מי לנו ומי לצרנו”. שידעו כל האומה במי חפצה נשפו של היו”ר ובמי לא!!
זהו פרצופה של התנועה הדמוקרטית הגדולה, אותה הנהיגו גדולי האומה כמנחם בגין ויצחק שמיר. זוהי תנועת ההמונים.
באין ועדה מסדרת ניצור מנהל מסדר. ובא לציון גואל!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תקיפת מפגינים פלשתינאים ואנארכיסטים פעילים ימניים ובינהם פעילי ליכוד בגדר בנעלין./מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

אריק נמאסת כבר/מאת:אלי פרץ – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

נבחרה רשימת הליכוד ברעננה בבחירות לעירייה

אלי חזן

הפגנת כוח שמזמן לא נראתה במחוזותינו

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של אלעד מרון על מות אביו

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס פתיחת הקמפיין של הקבוצה הצפונית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן