28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הלביאים נגד האויבים

סטודנטים מתא לביא (הליכוד) הפגינו סמוך לאוניברסיטת תל אביב נגד תאי הערבים שהפגינו במקום בעד השהידים, אלאקצא ונגד מדיניות הממשלה שלטענתם מבצעת הוצאות להורג, ולא חיסולים במחבלים שפוגעים ודוקרים את אזרחי ישראל


 


הסטודנטים הערבים אף הניפו דגלי פלסטין במקום וקראו קריאות נגד ‘הכיבוש’. חבר הכנסת אורן חזן הגיע להשתתף בהפגנה ואמר: ‘אני מוסר לחבורת הבוגדים בצורה הפשוטה, זה הבית שלנו ושאתם לא תהיו פה אנחנו נשאר. את הדגל שלנו נרים גבוה למעלה ואת דגלי פלסטין תרימו ברמאללה. קיבלתי איומים על חיי אך אני לא מפחד, אני פועל למען עמ”י . עם ישראל חי ! “

יו”ר תא לביא גלעד אונ’ תל אביב, הודיה שחר אמרה: ‘אנו משתתפים בהפגנת מחאה יחד עם חה״כ אורן חזן מול הפגנה מבישה של הסטודנטים הערבים באוניברסיטה כנגד מדיניות ישראל. אותם סטודנטים עזי מצח, שאינם משלמים אגורה על לימודיהם באוניברסיטה וזכאים לכל הזכויות שיש למדינת ישראל להציע, מעזים למחות כנגד מדינת ישראל שמגינה על עצמה מול טרור ערבי משתולל’. ‘בזמן שבני עמם נשחטים ע״י עורפי ראשים בסוריה ועיראק , משטרה ברוטלית במצרים או כנופיות בלוב וסודאן , בחרו הסטודנטים הערבים למחות כנגד המדינה היחידה שמעניקה להם חופש וזכויות’ הוסיפה.

מזכיר תא הליכוד בבר אילן עזריאל צפר, אמר: “באנו לחזק את תא לביא (הליכוד) כנגד הפגנת המחאה של התאים הערבים בעד השהידים ונגד פעולות הממשלה נגד גל הטרור במדינת ישראל. זו לא הפגנה של הליכוד אלא של כל הסטודנטים הציוניים באוניברסיטת תל אביב’. ‘הערבים הרימו את דגלי פלסטין אל על וצעקו ‘ברוח ובדם נפדה את אל אקצא בלב תל אביב’, ‘פה זה שייח מוניס’ , “הכיבוש מרפיח ועד מטולה “ועוד. במילים אלו הם הודו למעשה במטרתם האמיתית, במקום לייצג את ערביי ישראל הם מייצגים את הנרטיב הפלסטיני וכך שהם לא מסתפקים בגבולות 67′.

יש לציין שבהפגנה זו נרקם שיתוף פעולה בין תא לביא-גלעד בר אילן לבין תא לביא באונ’ ת”א . שיתוף הפעולה הפורה הוביל לכך שהגיעו למעלה מ- 70 סטודנטים ציוניים וכן האירוע סוקר בהרבה ע”י כל כלי התקשורת המרכזיים בישראל . 
לאחר האירוע יצאו הודיה שחר ועזריאל צפר בקריאה משותפת לכלל צעירי הליכוד להתאחד בשעה זו כפי לשון ההודעה: ” היום הבנו כאשר יש שיתוף פעולה כנה, שבא ממקום של לעזור מתוך אחריות למפלגה ולתנועה ,גילינו שהשניים טובים מהאחד וניתן ליצור קואליציה משותפת  של כלל תאי הליכוד באיזור מרכז שיהוו מכפיל כוח משמעותי ואמיתי להצלחת מפלגת הליכוד, בברכת : ” איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק..” .

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום, כ- 60 שוטרים במספר,  הפרידו בין התאים הציוניים לתאים הערביים והפגנת התאים הציוניים הסתיימה בשירת ‘התקווה’ ו’תודה לכוחות הביטחון’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מועמד “הדור הצעיר” בבר אילן ניצח בבחירות

אריק זיו ויזר

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא ‘לביא גלעד’ באוניברסיטת אריאל

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

בסימן האנושיות של צעירי הליכוד

אלי חזן

נבון במקום נכון בלב

אלי חזן

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן