19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פייסבוק
סניפי הליכוד

מהפך הושלם בחיפה: נבחרו עכו וחייקין

פייסבוקהרצל עכו וויטלי חייקין, הנמנים עם קבוצת אופק לליכוד, זכו בבחירות בסניף הליכוד ♦ השניים יכהנו כיו”ר הנהלת הסניף ויו”ר מועצת הסניף

♦ המתיחות והאלימות שאיפיינו את מערכת הבחירות בתחילת הדרך, הביאו את מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי ללוות את יום הבחירות

[artube=http://youtu.be/OxmugQ9slZs]
הרצל עכו וויטלי חייקין זכו ברוב קולות הבוחרים בבחירות שהתקיימו בסוף השבוע שעבר בסניף הליכוד. הרצל עכו נבחר ליו”ר הנהלת הסניף לאחר שזכה ב-88 קולות, לעומת יצחק בלס שהתמודד נגדו וזכה ב-38 קולות בלבד. ויטלי חייקין נבחר ליו”ר מועצת הסניף לאחר שזכה ב-85 קולות, לעומת אורי אורן שזכה ב-35 קולות בלבד.
הרצל עכו נשאר למעשה בתפקידו, מאחר ששימש יו”ר ההנהלה גם בקדנציה הקודמת. חייקין יחליף את אילנה אמויאל בתפקיד יו”ר המועצה. שני המנצחים נמנים עם קבוצת אופק לליכוד, קבוצה שזכתה בשני שלישים מקולות חברי הסניף בבחירות שהתקיימו בחודש ינואר. סיום הבחירות בסוף השבוע שעבר מציין באופן רשמי את המהפך בסניף הליכוד, ואת תחילת הקדנציה של שמשון עדו כנציג הליכוד בעיר.
קבוצת אופק לליכוד יצאה לדרכה לפני יותר מחצי שנה וביקשה להחליף את ראשות הסניף. מערכת הבחירות התאפיינה במתיחות, חיכוכים, איומים, ואף אלימות במהלך יום הבחירות למוסדות התנועה בחודש ינואר. היה ברור כי איש לא מתכוון לוותר על מקומו ללא מאבק. הבחירות אז הסתיימו בניצחון לקבוצתו של שמשון עדו, אך רק לאחרונה ולאחר החלטת בית המשפט לדחות את ערעורו של רמי לוי, הסתיימו הבחירות באופן רשמי.
החשש מהתפרצות נוספת של אלימות ורצון התנועה להימנע מערעורים נוספים, הובילו לכך שבסוף השבוע שעבר הגיע מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי ללוות את יום הבחירות מתחילתו ועד סיום ספירת הקולות. המנכ”ל אמר ל”ידיעות חיפה” כי הסניף החיפאי משך תשומת לב רבה בתנועה בגלל חוסר השקט בו, ובגלל הטענות ההדדיות לאורך כל מערכת הבחירות. אריאלי: “יש לנו כוונה לסיים את הבחירות להוציא את הסניף כמה שיותר מהר לדרכו. אנו חייבים להיערך לבחירות ולא לעסוק במלחמות פנימיות”.
מעבר לעובדה שדלת הסניף הודבקה ופורץ הובא כדי לפתוח אותה, לא נרשמו אירועים חריגים ביום הבחירות. עכו וחייקין זכו, כאמור, בשני שלישים מהקולות וצפויים להיכנס לתפקידם כבר בימים הקרובים. בתוך שבועיים ייבחרו חברי הנהלה ונציגי המשמרת הצעירה.
הרצל עכו: “זכינו בהכרעה ברורה. הסניף רצה שינוי וזה מה שקרה. אנו עם הפנים קדימה. אני קורא למי שהצביע עבורי וגם למי שלא, להתלכד ולפעול למען הליכוד. יש לנו אתגרים ברמה המקומית והארצית. נרצה להכפיל לכל הפחות את כוחנו במועצה ולחזק את הליכוד בבחירות הקרובות. אני שמח עם בחירתו של חייקין, עוזרו של השר משה כחלון, איש משכמו ומעלה, בחור מבריק שמילה שלו זו מילה”.
שמשון עדו: “עברנו דרך ארוכה, בחירות למוסדות, ערעורים ומשפטים. בשיתוף עם המתמודדים שלי, שזכו בגדול, נוביל לחידוש
סניף הליכוד”.

מקור הפרסום



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק חדש עוזי דיין

אריק זיו ויזר

איציק דדוש:אומר תודה לכל מי שהיה שותף באירוע

אריק זיו ויזר

ההילולה המרכזית של סוכות בבית הכנסת בושאייף

אריק זיו ויזר

בסניף המצודה הסכם ללא תימנים

אריק זיו ויזר

שרון פילג את הליכוד נתניהו מעלים את הליכוד

אריק זיו ויזר

מבצע סיורי מועמדים ריאליים לכנסת ולממשלה הבאה בשומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן