40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

הכנסת ספר תורה של העדה הלובית בנתניה

לייבוש, פלד, דיין ודבוש – אנשי ליכוד שמחזקים מורשת ישראל והיהדות

 

ביום שני האחרון, 24/05/2010 התקיימה הכנסת ספר תורה של העדה הלובית במלון המלך שלמה בנתניה. בקרב העדה הלובית נמנים מאות פעילים וחברי מרכז של הליכוד מנתניה וסביבתה אשר הגיעו לאירוע המשמח. השר יוסי פלד כתב אות בספר התורה ואמר לקהל הרחב: “אני נרגש להיות במעמד משמח זה המקרב אותנו העם היהודי לספר כל הספרים, ספר התורה הקדוש”. עוד הוסיף ואמר השר: “אני מודה לאריה לייבוש על הארגון המוצלח”. גם אלוף במיל’ עוזי דיין כתב אות בספר התורה ואמר בנאומו: “ספר התורה הוא זה שמחבר אותנו להיסטוריה והוא זה ששומר עלינו כבר אלפי שנים ומאחד אותנו והוא הקשר שלנו לארץ הזו”. והוסיף: “ספר התורה הוא זה שמבדיל אותנו מכל העמים ומהווה מקור הכוח שלנו”. והקהל הרחב כולו הגיב בתשואות רמות לדרשות של כבוד השר פלד ואלוף במיל’ דיין.

 

אחריהם כתב אות בספר התורה מר יואב דבוש, יו”ר ביה”כ בושאייף ומראשי העדה הלובית בישראל אשר בנאומו בירך את מארגני האירוע ואמר כי מצווה גדולה להכניס ספר תורה להנצחת קרובים שנפטרו ולעילוי נשמתם ויש חשיבות גדולה לעניין. בין הפעילים שנכחו באירוע: שלומי גבאי-רמלה, יוסי זיתון-באר יעקב, יוסי פלח-הרצליה, יעקב ברנס-נתניה ועוד פעילים רבים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתרחבת התמיכה בממשלה נתניהו, לפיד ובנט.

טקס פתיחת מעו”ז בית”ר טבריה

אריק זיו ויזר

הזמנה למסיבת יום העצמאות

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס ישראל-שדרות לחברה 2010 מאלוף (מיל’) עוזי דיין

אריק זיו ויזר

הצעה לעידוד שימוש ברכבים עם מנועים היברידים./מאת:בוריס אפליצ’וק

אריק זיו ויזר

בונים 50 ביקיר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן