20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הכי ליכודניק לא בא לסער

איציק דדוש מסביר למה הוחרם שר החינוך, ומבהיר כי הליכודניקים באור יהודה לא נכנעים לראש העיר.


 

ראש עיריית אור יהודה בתכסיס נוסף לקידום אינטרסים אישיים, העניק את אות יקיר העיר לשר החינוך, רק "שכח" להזמין את חבריו למפלגה בלשכת שר החינוך מאוכזבים מהנוכחות הליכודניקית העלובה באירוע כל הסימנים מראים כי דוד יוסף, ראש עיריית אור יהודה, נמצא במצוקה.

כאב לב על כך שהזמן אוזל וחומק לו וכך גם תומכיו. כאב לב על כישלונותיו החוזרים ונשנים בזירה הפוליטית. כאב לב על האהדה הציבורית שהייתה ונעלמה. כואב הלב על בריחת התלמידים והצעירים מהעיר. כואב לב על כשלונו הניהולי. גם במעט מאוד שהתגאה בו כגנן ראשי, מסתבר שפחי הברזל והפח שריתך מחלידים ונופלים יחד עימו.

ראש העיר כל כך במצוקה שלאחרונה החל סוחר בשמות רחובות וכיכרות, בהענקת תארים שונים ומשונים ובעיקר בכבודה של העיר שהוא עומד בראשה רק בכדי לזכות באהדת פוליטיקאים, המתפתים ליפול למלכודות אגו זולות אותן הוא מפליא לטמון, בניסיון לייצב את מעמדו הפוליטי הרופף, לייצר עניין ציבורי ולדאוג לאינטרסים האישיים שלו.

בסדרת מהלכים זולים הוא מנסה למצוא חסות פוליטית. כלשהי.
מר יוסף, חבר הליכוד החדש והמפוקפק, לא בוחל לנהל מגעים סמויים, הגלויים בעצם לכולם, עם מופז מקדימה ולגשש את הדופק אצל אשכנזי. נאמנות מפלגתית ובכלל נאמנות היא לא הצד החזק שלו ומהשיעור על אידיאולוגיה נכשל.

לפני שבועות סערה התקשורת מהחלטתו הנחפזת, השערורייתית והבלתי מובנת לקרוא שוב שם רחוב, הפעם על שמו של שר מכהן, חבר מפלגת הליכוד, מר גדעון סער ועוד בסמיכות לקבלת פרס ארצי ומענק כספי ממשרדו של אותו השר. אני בטוח שידידי, מר סער, שלא כדוגמת קודמו לכבוד, מר אשכנזי, אינו מחביא מסמכים בארונו, כמסמך הרפז, אבל בכל מקרה רבים ראו בהצעה טעם לפגם שלא מוסיפה כבוד לעיר או לשר. לשכתו של השר, השכילה להבין בזמן את הבעייתיות והורידה מסדר היום את ההחלטה האומללה.

אבל, דוד יוסף ראש עיריית אור יהודה, לא מקבל לא. מבחינתו העניין לא נסגר. אתמול בחסות טקס הענקת מלגות לבני העדה הבוכרית, שלא הוא מימן, ניסה לכנס אירוע פוליטי לכבודו של השר. בתוכנית דאג לשלב הענקת אות יקיר העיר לשר החינוך, גדעון סער.

שבועות הושאר תוכנו של האירוע בסוד. לא רצו תקשורת וגם לא רצו ליכודניקים מסוימים שם.
ביהירותו הרבה, פנה ראש העיר באופן אישי מאחורי גבי, אל פעילי ליכוד חברי קבוצת בעיר להזמינם לאירוע, אותם אלה המזוהים עם מחנה "הכי ליכודניק", ובאותה נשימה התעלם וטרח להסתיר את ההתכנסות ממני וממנהיגי ליכוד נוספים בעיר כדוגמת אל"מ ניסים עזרא לשעבר מהנדס ראשי של צה"ל. לא הצליח לו. כולם גילו משמעת ופעלו לפי הוראות כחזית אחת מלוכדת, משומנת וחזקה, שמחצה אותו כזבוב טורדני.

ימים ספורים לפני האירוע, הריחו בלשכת השר שהדברים לא עוברים חלק ולקחו את העניינים לידיים. וביום האירוע החלו פניות טלפוניות אל חברי מרכז וסניף הליכוד בכדי להזמינם לאירוע הכול כך מסתורי גם אנוכי הוזמנתי .

 

בחרתי שלא להיענות להזמנה המאוחרת והלא מכבדת. למרות בקשותיה של עוזרתו הנאמנה והנהדרת מאיה . גם כל חברי מהקובצת "הכי ליכודניק" הודיעו בשלילה ובעדינות והתחמקות שהם לא יבואו לאירוע של ראש העיר שלא שלח הזמנות לכל חברי הליכוד בלי יוצא מן הכלל כפי שאני שולח הזמנות לאירועים בביתה של אימי לכל חברי הליכוד בלי יוצא מן הכלל כולל יריבי.

ברור שהוא חשש מכך שלא יצליח גם 2 שורות למלא לכן התלבש על אירוע של בני העדה הבוכרית שהגיעו מכל הארץ כדרכו להשתמש בתפאורה של אחרים להשגותיו.

ומהטקס שהיה אמור לבטא שיא מבחינת העשייה החינוכית בעיר, גאווה לקו המדיני שמוביל שר מטעם הליכוד, כל ראשי החינוך בעיר לרבות מנהלי בתי הספר בעיר, מורי העיר, תלמידי העיר, נציגי תנועות הנוער ורוב צוות משרד החינוך וחברי הליכוד האמיתיים לא הגיעו כיאה לאירוע כזה. נראה כי בלשכת השר, נרשמה אכזבה מאופי הנוכחות.

על הבמה כהרגלו, לא הסתפק יוסף בהענקת אות יקיר העיר למר סער, והבטיח שימצא את הדרך לקרוא גם רחוב על שמו. כבוד ראש העיר, חבר הליכוד הטרי, ניצל את הבימה גם להודיע לקהל שראש הממשלה הבא בישראל יהיה גדעון סער. מקצת המושבים חרקו באי נוחות ……אבל עכשיו הכול ברור. ביבי תזהר!!!

 

השתתפו בדעה זאת חברי פורום "הכי ליכודניק",



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דדוש בסער אור יהודה

אריק זיו ויזר

אילן כהן: "לקרוא רחוב על שמו של רא"ל שחק ברעננה"

אלי חזן

ביבי רומס את כבודו של הליכוד /מאת:מרק לוגובסקוי

אריק זיו ויזר

הספד ליוסף שטרית

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמת ליכודניק בסיור של ח"כ גלעד ארדן/צילום טובה מעוז

אריק זיו ויזר

ויוה לה ליכוד, הצרפתים באים!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן