23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רבעים

הכירו את צח נחמני

צח נחמני הוא פעיל ליכוד שנולד בקריית אתא ב – 1981. היום הוא מתגורר בקריית ביאליק. למד שיווק באוניברסיטת חיפה ושירת בגולני. ליכודניק ביקש לשאול מספר שאלות.

 

 

מתי התחלת לחשוב ליכוד ?

"האהבה לערכי הליכוד החלה איפה שהוא בשנת 1994, בשנים אלו התמימות הייתה עוד בראש מעייננו ויצאנו להפגנות בצמתים מתוך תמימות אידאולוגיה או פשוט מאהבת המולדת והמפלגה. עם הזמן התחלתי להבין שכדי לשמור על המדינה שכמעט והלכה בעקבות "הסכמי אוסלו" צריך לשמר אותה מכל משמר. מתוך סיבה זאת אני צמחתי לתוך עשייה ציבורית שתחילתה היה גיוס לצה"ל כחובה אזרחית ראשונה במעלה".

והיכן שירתת בצבא ?
"בשירותי הסדיר בצבא הייתי לוחם בחטיבת גולני, סיימתי קורס מכי"ם, נמניתי עם מקימי הנח"ל החרדי, מילאתי תפקידי פיקוד שונים והשתתפתי במספר פעילויות שונות במסגרת השירות הצבאי.  כיום אני משרת מילואים פעיל בחטיבת אלכסנדרוני, חטיבת חי"ר מבצעית, אשר קיבלה את צל"ש הרמטכ"ל על פעילותה במלחמת לבנון השנייה".

למה פוליטיקה ?
"אני מאמין שהשיח הציבורי, ההולך ומתגבר, על כך שכל אנשי הציבור (הפוליטיקאים) הם רמאים ומושחתים, גורם לאלו שבאמת רוצים לתרום מתוך נתינה ואמונה שניתן לייצר עתיד טוב יותר לנו ולילדנו להתרחק מהחיים הפוליטיים ומהעשייה הציבורית.

אני מאמין שיש חשיבות רבה בפעילות למען הציבור.                                                                    אני מאמין שיש חשיבות עליונה לפתח את הפריפריה, הצפון והגליל בפרט. הגליל הינו משאב לאומי בלתי מנוצל ואיזור הצפון סובל היום מהגירה שלילית של צעירים".

מדוע שיאמינו לך ?
"יש דרך אחרת, בזכות אנשים שאכפת להם, כאלו שרוצים לתרום, ניתן לעשות שינוי אזורי, למעננו ולמען עתידה של מדינת ישראל".

מה המסר שלך לאלו שצופים בך?
"כיום אני נשוי ואב לילדה ורוצה לספק לה את התנאים העתידיים הטובים ביותר שהיא יכולה לבקש. את זה אני מאמין שניתן לעשות רק ע"י השרשה של ערכים, חינוך, חינוך וכמובן ביטחון כלכלי, אישי ומדיני.                                                                                                                                     לכן כחלק מפעילותי ופעילות חבריי, אנו חברים בצעירי הליכוד על מנת לתת לראש הממשלה מר' בנימין נתניהו ולכל חברי ממשלתו וסיעת הליכוד רוח גבית צעירה ותומכת לטובת עתיד טוב יותר לנו ולידנו".

 

ומה מטרותייך ?
• ליזום ולקדם מנהיגות אזורית, צעירה ואיכותית.
• לקיים מפגשים בהם תינתן במה לצעירים שרוצים לתרום לסביבת מגוריהם. 
• להקים "קבוצת לחץ" שתרכז, תקדם ותעלה נושאים אזוריים לסדר היום הציבורי,  כגון:

  1. פיתוח תשתיות.
  2. תעסוקה.
  3. התיישבות בפריפריה ופיתוח הצפון והגליל.
  4. חינוך.
  5. עידוד הגיוס לצה"ל ולשירות לאומי.
  6. תרבות.

אמשיך לקדם ולעשות מפגשים עם חברי כנסת ושרים מהליכוד, רק מהשטח יוכלו להכיר ולראות את הבעיות החשובות שקיימות באזורנו.

אני מבקש : עזרו לי ולחברי להמשיך בעשייה לטובת הליכוד, לטובת הצעירים, לטובת הצפון ולטובת מדינת ישראל".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי יציל את המוסד לביטוח לאומי מעצמו?

עינר אביב

רבע שלישי

אריק זיו ויזר

סיור לעמק שילה לזכרו של רן פרחי ז"ל

אריק זיו ויזר

רבע ראשון

אריק זיו ויזר

טדי קולק מלשן נאלח – מאת: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מזל טוב לליכודניקים מאייל דותן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן