40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

הכירו את ליאור לסרי – מתמודד במחוז גליל ועמקים

הנער שהחל את פעילותו בצעירי הליכוד בגיל 14 וחילק פליירים לאיראל שרון ומנחם בגין סומן כמנהיג כבר אז ואף זומן אל מדשאות הבית הלבן למפגש מנהיגים צעירים שם לחץ את ידו של נשיא ארה”ב ג’ורג’ בוש. חבריו הקורבים מכנים אותו “בולדוזר”.

 זו בדיוק הסיבה שליאור לסרי, המועמד בפריימריז של הליכוד במשבצת מחוז גליל ועמקים, זוכה לפופולאריות כה רבה ולתמיכה רחבה של תושבים מהצפון ונחשב לבעל הסיכויים הגובהים ביותר לזכות בפריימריז בליכוד.

לדברי אחד מתומכיו של לסרי: “רק בולדוזר בכנסת יכול להביא הישגים משמעותיים שיתרמו באמת לצפון.  הצפון שבע מנציגים שטובים בדיבורים, הגיע הזמן שיהיה לנו נציג מהצפון שטוב במעשים”.

ואכן, אם בוחנים את קורות החיים של ליאור לסרי, נראה שהוא בהחלט בולדוזר וחזק במעשים:

לסרי הוא תושב מעלות תרשיחא, נשוי לקרן ואב לארבעה ילדים. לוחם ומפקד בצנחנים, בעל תואר שני במנהל ציבורי, תואר ראשון בחינוך ונמצא כיום במסלול לתואר דוקטורנט באוניברסיטת חיפה. בנוסף, ליאור לסרי, יזם בנייה באזור הצפון ומשמש כיו”ר האופוזיציה במעלות תרשיחא.

את לסרי פגשתי בביתו הנינוח, וביקשתי לשאול אותו מס’ שאלות מהותיות לגבי כוונותיו וכישוריו:

 

כיצד התקבלה ההחלטה לרוץ לכנסת מטעם הליכוד במשבצת של גליל והעמקים?

כבר 20 שנים שאני חבר בליכוד, ותמיד הייתי בקשר אדוק עם שרים, חברי כנסת ושרים מהליכוד. כבר בעבר הרחוק הציעו לי מכרים פוליטיים וחברים קרובים לרוץ לכנסת ולייצג את הצפון, אך העדפתי לשרת את תושבי עירי ולהשקיע את מרצי ביזמות ופיתוח בצפון.

בשנתיים האחרונות קרו שני דברים שהובילו אותי להחלטה שאני חייב לעשות מעשה ולרוץ בפריימריז של הליכוד כדי להשפיע: הסיבה הראשונה – חורה לי שהצפון לא התפתח מספיק בשנים האחרונות בהרבה תחומים בהשוואה לאזורים אחרים בישראל ובעיקר בהשוואה ל”מדינת ת”א”. הסיבה השנייה היא שהרכב הרשימה העכשווי של הליכוד הוא מורכב בימים אלו מכיוון שהליכוד הפך למפלגה שנתפסת בציבור כלא חברתית, דבר שיפגע במספר המנדטים שהמפלגה תקבל בבחירות הקרובות.

 

מה אתה מתכוון לעשות עם שתי הבעיות שציינת?

אני מתכונן להעלות את הצרכים הייחודיים של הצפון לראש סדר העדיפויות הלאומי של ממשלת ישראל. הפרדוקס הוא שמדובר באינטרס לאומי – דווקא כאן כדאי היום לממשלה להשקיע כי לצפון יש את פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר בארץ

לגבי הרכב הליכוד, אפעל להניף את הדגל החברתי חזרה בליכוד כמו בימים הטובים של מנחם בגין. לא יכול להיות שמפלגת הליכוד נתפסת כמי שטובה בענייני בטחון בלבד, בעוד שמדובר במפלגה חברתית מיסודה.

 

מה הופך אותך להיות מתאים לייצג את הצפון בכנסת?

אני הולך לקדם בעיקר 3 נושאים חשובים בהם יש לי ניסיון רב והכשרה מתאימה.

חינוך – כבעל תואר שני במנהל ציבורי, תואר ראשון בחינוך וכמי שנמצא כיום במסלול לתואר דוקטורנט באוניברסיטת חיפה, אני מכיר היטב את תחום החינוך והאקדמיה. אפעל באופן נחרץ ובלתי מתפשר לקדם את החינוך והאקדמיה בגליל ובעמקים.

חברה ורווחה – כמי שנולד וגדל במעלות-תרשיחא, אני מכיר היטב את הבעיות והמצוקות מולן מתמודדים תושבי הגליל והעמקים.

פיתוח יזמות עיסקית – כבעל הכשרה אקדמית במנהל עסקים וכיזם בניה לזוגות צעירים בישוביי הפריפריה בצפון כיום , אקדם את היזמות שתוביל ליצירת מקומות עבודה בגליל ובעמקים.

אך מעבר לכישורים ולנסיון, אני מרגיש שליחות ואידיאולוגיה לקדם את הצרכים של הצפון. אני מבטיח שלא אנוח לרגע עד שאשיג את כל המטרות שהצגתי כאן, גם כי יש לי את הכישורים הנדרשים, את כוח ההתמדה להשיג את המטרות שאני מציב לעצמי, וגם כי באמת הגיע הזמן שהפוטנציאל הגדול של הצפון ימומש.

 

אתה אופטימי לגבי סיכוייך להיבחר?

אני אופטימי מאוד ומחוזק מיום ליום מהתמיכה הרחבה שאני זוכה לה.

מי שמכיר אותי ואת כישוריי ויכולת ההתמדה שלי, וחשובים לו באמת הצרכים של הצפון, יודע שאם אבחר לייצג נאמנה את הצפון אעלה את הצפון לראש סדר העדיפויות הלאומי.

בנוסף, כל מי שמכיר אותי יודע שאני שומר על קשר עם הציבור גם לאחר בחירות וכפי שאמרתי, אני בעצם השליח שאמור לדאוג לצרכים שלהם ושל הצפון.

הנה הטלפון הסלולארי שלי, אתם מוזמנים לשמור אותו ואשאר זמין גם לאחר שבע”ה אבחר לכנסת:

054-2387222. אשמח לקבל את תמיכת חברי הליכוד בפריימריז הקרבים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר איתן: “מקבל את הדין”

אלי חזן

ועדת הבחירות החליטה: הפריימריז מתקיימים במועדם

אלי חזן

סילבן שלום – ליכודניק אמיתי

אלי חזן

גרינוולד מתמודד במחוז דן

אלי חזן

תמונת מצב : מחוז הנגב

אלי חזן

העתירה נגד שאמה נדחתה. יישאר במקום ה – 21

אלי חזן
דילוג לתוכן