26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

"הי שלי זה ישראל".

סביב חזרתו של אבו חסון או כל אבו ג'ילדה אחר לנמל אשדוד מעמיד השר ישראל כץ את יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' במקומה וזאת על רקע המוסר הכפול שלה. סטטוס בינגו של שר התחבורה 


"היי שלי זה ישראל. שמעתי שיצאת היום נגד אלון חסן ותקפת את חזרתו לראשות וועד עובדי נמל אשדוד. זה יפה וחשוב אבל שכחת לתקוף את השיטה שהולידה את אלון חסן.

לפני שאת מכנה אותי ואת חברי "מפרטינים ושונאי עבודה מאורגנת" כדאי שתסתכלי במראה (מה, אין לך כבר בושה?).

אני נגד וועד כוחני ומונופוליסטי שמנצל את כוחו כדי לעשוק את הציבור, אני לא נגד עובדים ולא נגד עבודה מאורגנת, ההיפך הוא הנכון. את תומכת בוועדים מהסוג הזה ומעניקה להם גיבוי. אי אפשר להיות נגד אלון חסן ולתמוך במה שהוא מייצג: מונופולים ואנטי תחרות. 

גם ברכבת תמכת בוועד שלקח את העובדים כבני ערובה עד שעשיתי שם סדר. אני התייצבתי בחזית כדי לבצע רפורמה ולשנות את השיטה מול לחצים ואיומים ומול סיכונים פוליטיים. 

את רוצה להיות אמיתית? בואי ותתמכי. אי אפשר לאחוז במקל משני קצותיו. או שאת עם הציבור או שאת עם אלון חסן וחבריו, שגם ברגעים אלה מונעים מאניות להיכנס לנמל בניגוד להחלטת בית הדין.

אני מתכוון להמשיך את הרפורמה עד הסוף. נבנה נמלים חדשים, נייצר אלפי מקומות עבודה ונוריד את יוקר המחיה. לצערי גם הפעם זה יהיה בלי תמיכתך". 







אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו : קורל אבירם

אלי חזן

סטטוס בינגו : עומרי אקוניס על "השמים הפתוחים"

אלי חזן

סטטוס בינגו : גפסו ודגלי ישראל בבתי הספר

אלי חזן

איפרגן על הפוט'ש נגד נתניהו

אריק זיו ויזר

סטטוס בינגו : עומרי אקוניס על "השמים הפתוחים"

אלי חזן

כמו מנהיג

בן יגר
דילוג לתוכן