39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הישג לליכוד ביקנעם: יונצח זכרו של יצחק שמיר ז”ל

עיריית יקנעם תנציח את זכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר ז”ל, כך הוחלט פה אחד בישיבת מועצת העיר שנערכה השבוע (יום ד’). ההחלטה התקבלה במסגרת הצעה לסדר שהגיש חבר המועצה ירון חן ומסתמנת כהישג גדול לסניף הליכוד בעיר.
בדבריו במליאה ביקש חן להנציח את שמיר ז”ל באמצעות קריאת רחוב על שמו, מבנה ציבור או פארק כלשהו. שמיר היה ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל. מבכירי הליכוד ותנועת חירות, שר בממשלות ישראל, יו”ר הכנסת, יו”ר האופוזיציה ומראשי הלח”י והמוסד.
בלשון ההצעה נכתב: “מאז הלך שמיר לעולמו עברו כמעט 9 שנים ועדיין לא ניתנה הדעת ולא נמצאה ההזדמנות לעיריית יקנעם להנציח את זכרו של ראש הממשלה. בינתיים רשויות רבות כמו קרית ביאליק, תל אביב, הרצליה ואחרות כבר מצאו דרך להנציח את זכרו של שמיר הן בקריאת רחוב על שמו או קריאת מוסד ציבורי, גינה ציבורית וכיוצ’ב”.
חן הוסיף עוד כי ביקנעם כבר מונצחים בכבוד רב, ראשי ממשלה אחרים דוגמת מנחם בגין, שמעון פרס, אריאל שרון ויצחק רבין. “זו העת שלנו להנציח גם את זכרו של יצחק שמיר ולתת ביטוי ציבורי בעיר – לכבוד לו הוא ראוי” ציין בהצעה.

בסיום הישיבה בירך חבר מועצת העיר, ירון חן על אישור ההצעה ואמר: “ליצחק שמיר יש זכויות רבות בפיתוחה ושגשוגה של מדינת ישראל. מסלול חייו ופעילותו של שמיר הם מצפן עבורנו לעשייה והמשך התפתחותה של מדינת ישראל והעיר שלנו יקנעם, ולכן חשובה מאוד ההצעה הזו שעברה היום. שוחחתי עם משפחת שמיר והם ממש נרגשים. תודה לראשי סניף הליכוד בעיר סולי בסוס ויוסי כהן שפנו אליי עם היוזמה וכן לראש העיר סימון אלפסי וחברי המועצה על התמיכה”.

ראשי הסניף ביקנעם סולי בסוס ויוסי כהן מסרו: “ההחלטה על הנצחת זכרו של ראש הממשלה שמיר היא כבוד גדול עבורנו ועבור סניף הליכוד ביקנעם. זהו הישג גדול של הסניף להנציח מנהיג שלנו כאן בעיר. כבר בשנת 1988 יצחק שמיר ז”ל קיבל אזרחות כבוד בעיר ועכשיו אנחנו גם סוגרים מעגל עם הנצחת זכרו. אני מודה לחבר מועצת העיר ירון חן על שהרים את הנושא שהבאתי לפתחו לפני מספר חודשים, והצליח להעביר את ההצעה במועצת העיר”.נציגת המשפחה ונכדתו של רה”מ שמיר, מיכל דיאמנט: “אנו שמחים ונרגשים לשמוע על הנצחתו הראויה של יצחק שמיר ז”ל ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל בעיר יקנעם. המשפחה מודה לחבר המועצה ירון חן על היוזמה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השלישיה המובילה בפעילות בכנסת.

אריק זיו ויזר

תמר אדרת מתמודדת ״למען כלכלה חופשית״

מערכת ליכודניק

ברוך שפטרנו מעסקן זה

עובד קראוס

שקט הורגים

אריק זיו ויזר

תוצאות סופיות של הסקר שנערך במרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

ארנון בר דוד שותף לקריאות לרצח נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן