19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הישגיו של לפיד: דירקטורים ושגרירים

עכשיו הנתונים כבר ברורים: אזלת ידה של ממשלת ישראל בכל הקשור לטיפול בקורונה ובהתפרצות המחודשת מהדהדת בצורה החמורה ביותר. ראש הממשלה דחף לפגישה אייקונית עם נשיא ארה”ב – אירוע מביך שנגמר בשלאפשטונדה לעיניי המצלמות. ומי שאמרו שלפיד עסוק בלפקוד בתי קפה ולהנות מהחיים – צודק, אך הנה דבר או שניים שהתקשורת מנסה לטשטש: שר החוץ וראש הממשלה החליפי לא רק שלא ראה חובה כלשהיא להתייצב לישיבות קבינט הקורונה לטיפול במשבר – למרות הוראות החוק, אלא הוא טרוד ועסוק בעיקר במינויים פוליטיים ובסידורי עבודה לחברי כנסת ושרים לשעבר מטעם מפלגתו.

הנה טעימה קטנה מרשימת המינויים הצפויה לעבור את אישור הממשלה: השרה לשעבר יעל גרמן, תמונה כשגרירה בצרפת; חכ”ל רונן הופמן, ימונה כשגריר בקנדה; חכ”ל שמעון סולמון, ימונה כשגריר באנגולה. מסתבר, כי משרד החוץ הוא פלטפורמה לסידורי עבודה למי שמצאו עצמם מחוץ לכנסת.  

בל נשכח שלפיד, כמו לפיד, מוכן לשלם את המחיר ובלבד שמגדל הקלפים לא יקרוס: כך, סאגת הכוונה לפטר את השגרירה חוטובלי בלונדון קמה ונפלה הודות לפעלולי “קח-תן” שלפיד מחשב מאז הצליח להשיג הסכמת המפלגות להקים את הממשלה הנוכחית: פיטוריה הצפויים של חוטובלי מתפקיד שגרירה נדחו בשנתיים, ובלבד שלפיד יוכל למנות לתפקיד איש מחבר מרעיו לאחר מכן. כשם שהיה מוכן “לספוג” שלא יכהן כראש ממשלה ראשון בסבב, ובלבד שתקום הממשלה – כך מוכן לפיד לדחות את הפיטורים, בתמורה לשלל המינוים האחרים שביצע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סוער בליעוד: ראשי סניפים מרכזיים עתרו לבית הדין לכינוס ועדת החוקה

מערכת ליכודניק

‘הסכמי אברהם’: שלום אחראי, שלום תמורת שלום

דניאל נחמיה

פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם

אריק זיו

ליכודניק משתתף בצער חברנו עובד קראוס, במות אביו ז”ל

דניאל נחמיה

ליכודיאדה יש אחת – היזהרו מחיקויים

אריאל אילוז

הליכוד לא מפלגה לעשירים בלבד.

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן