24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הילכו יחדיו- איחוד בימין

אחדות בימין? תלוי את מי שואלים. כצל’ה והרשקוביץ בעד. בן ארי ואלדד :  “בכלל לא שאלו אותנו”

לא. אין בחירות באופק. אבל אחדות בימין כנראה לא תזיק. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום בין יו”ר האיחוד הלאומי לבין יו”ר
הבית היהודי, הוחלט על הקמת פורום פולטי לקראת איחוד. השר הרשקוביץ אמר :”מתוך הכרה בחשיבות האחדות הפוליטית במחנה הציוני, דתי מסורתי לאומי התקיימו מספר פגישות בין נציגי חברי הכנסת של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי וחברי הכנסת החליטו להקים פורום  משותף שיקדם איחוד פוליטי של הציונות הדתית המסורתית לקראת הבחירות הבאות”.
 
לשתי המפלגות בית מדרש אחד והוא בית מדרשה של הציונית הדתית מה שהיה עד עתה מוכר לכל כמפד”ל המפורסמת. אולם המפד”ל עברה אין ספור גילגולים ומצה את עצמה עם כח נחלש מאוד בבחירות האחרונות.
 
מצביעי מפד”ל רבים עברו לתמוך בליכוד וראו בליכוד את הבית הטבעי שלהם הליכוד השכיל לשלב ברשימה לכנסת חובשי כיפה כמו ח”כ ציון פיניאן  או את סגנית השר ד”ר לאה נס שהיא חניכת בני עקיבא ומשתייכת לציונות הדתית. אולם בשעה של איחוד יכול להיות כי התמונה והרוח הנושבת בסניפי בנ”ע בישיבות התכיניות בהתיישבות ביש”ע עלולה להעביר קולות.
 
לא כולם מתלהבים מן האיחוד וח”כ בן ארי ואלדד אומרים כי כלל לא דיברו איתם על איחוד או על פורם. ח”כ בן ארי טוען שהשר הרשקוביץ יצא ממשלת ההקפאה ואח”כ נדון באיחוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נמאס מהחמאס

אריק זיו ויזר

ליכודניק מרכין את ראשו לזכרו של ח”כ זאב בויים

אריק זיו ויזר

הפלסטינים חשים כי האירופים עושים עבורם את העבודה

אריק זיו ויזר

– גילה גמליאל בכנס שדולת הנשים בעשרת

אריק זיו ויזר

עוצמה נשית: ח”כ שרן השכל מגיבה ליאיר לפיד

Gilad Trugbild

מילה טובה לארדן

אלי חזן
דילוג לתוכן