16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

הילד המפגר של ישראל

איציק הלל עם שלוש ההערות או ההארות השבועיות שלו. תבלו 

 

1. ערב שבת, קטטה המונית בין הגיס החמישי מהאסלאם לכורתי הברית עם צה"ל, הדרוזים. העילה, כבוד העדה שזה בדיוק כמו כבוד המשפחה רק משוכלל יותר: לא עוד נערה שהתנתה אהבים עם אורח לא רצוי וחיללה את בית אביה, אלא דמו של קצין דרוזי שנשפך על מסילות הרכבת הקלה בירושלים ואזרחים מוסלמים שרוקדים ולועגים- שוין. אז יצאו להם מהבתים בכפר  שבגליל עשרות חמומי מוח ודקרו ודרסו ורגמו ואפילו זרקו רימון רסס, מותר להם הלא כן? כותרות העיתונים דיווחו בצורה יבשה על קטטה המונית ועל כאפיות נגד הדגל. ד"ר עם שם שמסגיר את מוצאו הכריז כי אי אפשר לדחוק את הדרוזים לפינה ולצפות שיבליגו- נו נו נו. הם הרי דיסלקטיים המוסלמים והדרוזים, הם הילד המפגר שלא מצפים ממנו להמון. הרגו קצין דרוזי ולעגו לכם? צאו בהמוניכם מפגרים שלנו, צאו ותראו לנו שיש לכם אמל"ח ועצבים רופפים. מותר לכם יקירים, אתם הרי חמומי מוח.

נסו לדמיין המון יהודי ישראלי יוצא למסע נקמה בערביי מזרח ירושלים. עיתוני המחר יצטטו את ציפי לבני המזועזעת מדם ערבי שנהפך הפקר. יוסי ביילין וגדעון לוי יבכו את חורבנו של הישראלי היפה ונתניהו יסמס לחוסיין אובמה כי הוא מצר על העשבים השוטים שגדלו פרא. אחת מהשניים, או שמישהו חושב שדם דרוזי סמוק יותר  ולכן תגובתם ראויה או שיש לנו ממשל גזעני שרואה בעם הדרוזי ילד מוגבל שאי אפשר לצפות ממנו להרבה. בגלל שלא שייך לחשוד באדוני הדמוקרטיה בגזענות נותר לנו רק להאמין כי דמם סמוק יותר וראוי לתגובה אזרחית ואלימה. כך או כך, יש לנו לקנא באלו שלמדו משמעון ולוי "כלי חמס מכרותיהם" וכשחיללו את דינה אחותם יצאו, כנגד רוחו של יעקב, לפעולת נקם בתושבי שכם כולה.

2. הבורר אמר את דברו ו-261 אלף שקל צנחו אל חשבון הבנק שלו. לא מין הראוי לחטט לאדם פרטי ברווחיו. משה אבגי הוא טאלנט וככזה זכותו המלאה לדרוש ולקבל כל סכום עבור שירותיו. הבעיה מתחילה כשעמיר פרץ ניסה להזכיר לנו שהוא עדיין קיים והחליט להתפטר מהממשלה, בעקבות כך חה"כ מירי רגב הודיעה כי החוק לא יעלה בועדה היות והחוק אינו מלווה בשר. בעברית: חוק שמורץ עליו קמפיין ברבע מיליון ש"ח. החוק למעבר לשקיות בד, שעבודת המטה עליו כבר נסתיימה, הספקים כבר ידעו שהם הספקים והרשתות  נערכו כבר לרפורמה הירוקה, הוא חוק שבכלל נקבר בכנסת וספק מתי יראה אור. רבע מיליון ש"ח מטיילים להם ברומן ההון-שלטון, עם ישראל מממן ותוצאות- אין

3. עפרון החיתי ואברהם אבינו קיימו כנראה את המשא ומתן הראשון בעולם: אבא שלנו אברהם רצה לקבור את אמא שרה, עפרון מציע בחינם "לא אדוני שמעני, השדה נתתי לך והמערה אשר בו לך נתתיה" אך אברהם מיד מסרב ורוכש את החלקה בכסף מלא.

נדמה שאירועי השבוע נטועים עמוק במורשת היהודית. אברהם שידע את אשר הולכים לעבור בניו מסרב להצעתו המפתה של עפרון. תן לי לשלם לך, דורש אברהם, הרי עוד אלפי שנים יחזרו בני לארצם וירצו לשאת פה תפילה. אם אקח ממך את האחוזה בחינם יהיה למוסלמים פתחון פה והם יטבחו בקצין הדרוזי ובנערה יהודית וידרסו וישחטו ויתבעו את בעלותם על אדמת אבות. לנו, בניו של אברהם ישנה את האפשרות הברורה לתבוע את בעלותנו בשם הצדק האלוהי והקניה של אברהם. ללמוד מהדרוזים אמונה מהי וכבוד ישראל מהו. ליישב את אדמות ישראל ולכונן דמוקרטיה יהודית גם בלי חוקי לאום של איילת שקד ויריב לוין.

גם לעמיר פרץ, שנס על נפשו באמצע החוק ורגב שחתומה על בזבוז של רבע מיליון בכך שקברה את החוק, לא יזיק להציץ בפרשה. כשאליעזר הולך להביא אישה לבן אדונו הוא לא ממהר לקשט את רבקה בנזם זהב ונדוניה מפוארת. הוא בודק את התאמתה ומחכה שהיא תציע להשקות את גמליו "עד עם כילו לשתות" 200 ליטר פר גמל, לעשרה גמלים, זה לא דבר של מה בכך. רק לאחר מכן הוא משחרר את כספי אדונו ומבקש אותה לאישה. 261 אלף ש"ח על חוק שנקבר אחרי קריאה ראשונה זה לא יהודי ולא כלכלי. כשילמדו נציגנו את מורשתנו, יכירו בזכותה וידרשו את זכותה נקיים פה מדינה מלוטשת יותר.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"בבית הכנסת המרוקאי"

אלי חזן

עכשיו זה ברור: ברקת ערך את האירוע שליכד את הליכודניקים

דניאל נחמיה

נילי אהרון בעתירה לבית הדין של הליכוד נגד ראש העיר ירוחם

דניאל נחמיה

אזהרת מסע לישראל – איך הגענו למצב הזה?

דניאל נחמיה

סניף הליכוד ביקנעם אירח את ח"כ ניר ברקת

דניאל נחמיה

ושבו בנים: הוסרו ההגבלות על פולארד!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל
דילוג לתוכן