11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

"החינוך הפלסטיני הוא חולה והרסני"

כך אמר איוב קרא בראיון לתקשורת הערבית, לאור הפיגוע בירושלים בו צעיר פלשתיני דקר אברך יהודי ופצע אותו בינוני


 


איוב קרא, המועמד ברשימת הליכוד לכנסת ה-20 התייחס לפיגוע בירושלים, בו צעיר פלשתיני דקר בסכין אברך יהודי ונתפס על ידי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ומאבטחיו. איוב קרא נדרש לנושא בכלי התקשורת של מצרים וירדן ואמר שמדובר בניסיון נוסף ומטריד לרצוח יהודים דרך סכינאות ושנאה.


קרא אמר לכלי התקשורת הערבית הזרה: "היה שקט תקופה מסויימת אך בל נשכח, הפלשתינים צמאי הדם ממשיכים לנסות ולדקור יהודים בכל רחבי הארץ. ראינו הערב כיצד צעיר פלשתיני מגיע לצומת מרכזי בירושלים, בקרבת בית העירייה בניסיון לרצוח יהודי חף מכל פשע. אין לי צל של ספק שהמשטרה והשב"כ עושים הכל כדי לתפוס את הפלשתינים הללו בטרם יציאתם לפיגוע, אך יש קושי מסוים לאתר פלשתיני בודד שקם בבוקר ומחליט שזה היום המתאים בשבילו לדקור יהודי. היכולות של ארגוני הביטחון הישראלים לסכל פיגועים הן רבות וישנן הצלחות רבות באיסוף מידע מודעיני בקרב ארגוני הטרור המקומיים.


אני קורא לרשות הפלשתינית לגנות את הטרור ולצאת חוצץ נגד המרצחים הללו. אני שם לב לדבר ברור אחד, הצעיר שניסה לרצוח יהודי הוא בן 17 וזה רק מזכיר לנו את השטנה שישנה במערכת החינוך הפלשתינית, שבה בבתי הספר שלהם מלמדים שהיהודים הם קופים וכופרים שיש להשמידם בכוח הזרוע. זה חינוך חולה והרסני והתוצאות מגיעות באחת ויש מי מבין הצעירים הללו שקורא את חומרי הלימוד הללו ויוצא לרצוח יהודים כתפיסת עולם"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נמאס מהחמאס

אריק זיו ויזר

ח"כ ציון פיניאן "חיזוק הפירפרייה משימה לאומית" /יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

ריבלין: "אפעל לצמצום חוק ההסדרים למרות המשבר הכלכלי

אריק זיו ויזר

ריבלין : "גם על הטורקים להביע צער על המשט"

אריק זיו ויזר

האם הקפאת הבנייה תמשך??

אריק זיו ויזר

אושר חוק "משאל עם"-

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן