30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

החוצפה של גלעד שרון

איך עלה בידי (מי שיוסי שריד הגדיר) משפחת פשע, לתפוס את השלטון בישראל. וואל’ה שווה סרט…

אבא שלו התברר כרודן אכזר, חשוד בפלילים, שלא הייתה לו שום בעיה לבגוד בציבור שנשא אותו על הגב בימים שהיה מצורע פוליטי. זה אותו אבא שסיפר לנו שבנו גלעד הוא “איש עסקים מוכשר” שהצדיק כל סנט מעשרות אלפי הדולרים שקיבל בגין שיטוט באינטרנט. מאז התפוצצה פרשת “האי-היווני”, הביקוש לכישרונו העסקי של גלעד צנח פלאים. כנראה ההתעלמות התמוהה, דחקה בו לכתוב ספר ביוגראפי על אביו.

אני לא יודע מה יהיה כתוב בספר, אבל אני בטוח שהוא יהיה עתיר שקרים. כי ככה זה אצל שקרנים- הם אומרים וכותבים שקרים. במקרה של גלעד שרון- הוא גם יודע לשתוק שקרים. למרות שלא חייב היה להשיב לשאלות המראיין מה”ניו-יורק טיימס”, הוא בחר להשיב. כמה שנים קודם: הוא כן היה חייב להשיב לחוקרי המשטרה- ובחר לשתוק.

ממה שקראנו ושמענו, גלעד שרון סיפר למראיין, שאביו קיבל הבטחה מנתניהו לכהן כשר אוצר בממשלתו הראשונה. הבטחה שהופרה ובגינה, אריאל שרון הטיח בנתניהו: “שקרן היית, ושקרן נשארת”. לשכת נתניהו הוציאה הכחשה. לי יש תחושה שאילו נתניהו היה מקיים את “הבטחתו”, שרון היה מגיע למעשיהו, הרבה לפני הירשזון.

לאנשים מסוגו של גלעד, הקלישאה ממליצה: מי שחמאה על ראשו, אל יצא אל השמש הקופחת. השקרנות של אריאל ש(ק)רון, יצא שימעה למרחוק. עוד כשהיה קצין צעיר, עליו אמר בן-גוריון: אריק הוא קצין טוב, רק חבל שהוא מתקשה באמירת אמת. השקרים של בני משפחת שרון הייתה התשתית המנטאלית לחציית הרבה קווים אדומים.

אנשים לא זוכרים, אבל אני בטוח שגלעד זוכר את יוסי שריד מדבר יותר מפעם אחת, על שרון ובניו שחברו לגורמי פשיעה. “שראש הממשלה (זה שתבע את העיתונאי עוזי בנזימן על דיבה) יגיש נגדי תביעה, נראה אותו”, התגרה בשרון. עמרם מצנע הגדיר את אותה משפחה, “מאפיה”. לאהוד ברק הייתה הגדרה דומה: “משפחת שרון מושחתת עד היסוד”. לשר מיכאל איתן משפחת שרון הזכירה את משפחת צ’אוצ’סקו. אהוד אולמרט אמר על השיטות של (אורי שני ו-) עומרי שרון: “שיטות של מאפיה”. גם הפרקליטה המדליפה גלאט-ברקוביץ דיברה על “מאפיה”. פרקליט המדינה לשעבר ערן שנדר גילה לצופי הטלביזיה שמיליוני דולרים נכנסו לחשבון הבנק של המשפחה מגורם עלום. האבא כמובן לא ידע ממי (תשאלו את הבנים), והבנים שמרו על זכות השתיקה.

אם תמלוגים מעניינים את גלעד שרון, אני מציע לו לכתוב ספר בנושא אחר, הרבה יותר מרתק: איך עלה בידי (מי שיוסי שריד הגדיר) משפחת פשע, לתפוס את השלטון בישראל. וואל’ה שווה סרט…

 

למאמר המקורי ולקטעי הוידיאו מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבחן הלהיפך

אריק זיו ויזר

הנגעלים, יותר מגעילים

אלי חזן

כמה מילים על הפגנות

אריק זיו ויזר

בשם האינטרס האישי הצר

אריק זיו ויזר

מעשה בעכבר פוליטי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תשובה מאוחרת לשלמה מדמון/כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן