18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

עמלות על הקמת שדולה צרפתית

פעילת הליכוד הלן מזוז הניעה את המהלך וח"כ נורית קורן תעמוד בראש השדולה הצרפתית בליכוד לאחר שתקבל אישור פעילות 


כ – 40 איש מהלובי הצרפתי בליכוד הוזמנו שבוע שעבר לביקור בכנסת על מנת לעלות בפני חברת כנסת נורית קורן את בעיות הקליטה והקשיים הרבים איתם הם נאלצים להתמודד.
חברת הכנסת נורית קורן הבטיחה לעשות ככל שביכולתה על מנת לעזור לקהילה בארץ ואף הגישה בקשה לפתיחת השדולה הצרפתית בכנסת מחדש.
הגיע לברך את הלובי הצרפתי גם חבר הכנסת אורן חזן שהתקבל בחום ובאהבה רבה.
הלן מזוז מנהלת הלובי הצרפתי בליכוד והאחראית למפגש : "המפגש שהתקיים הינו חשוב ומבורך. בימים אלו בהם האנטשמיות בעולם ובעיקר בצרפת נמצאת בעלייה מתמדת חשוב לפעול על מנת להקל על העולים החדשים ולעודד עלייה נוספת בהקדם. מדובר בקיפוח נפש לכל דבר.
למרות הסטיגמה שקיימת כי העליה מצרפת הינה עלייה מבוססת ועשירה, אחוז גדול מהאוכלוסיה היהודית בצרפת במצב סוציואקנומי נמוך ובתנאי קליטה שמוצאים להם כרגע בנוסף לקושי במציאת עבודה , אין באפשרותם לבצע עלייה.
אנחנו נמצאים בצומת חשובה עבור הקהילה הצרפתית, מדובר בהזדמנות נדירה בו שר הקליטה הינו מהליכוד, יושב ראש ועדה קליטה ועליה מהליכוד, חברי כנסת מהליכוד מביעים רצון לפעול על מנת לקדם נושאים אלו , וראש המממשלה התחייב אף הוא לטפל בנושא.
יש לקחת את ההזדמנות הנפלאה הזאת ולפעול למענם, וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות."


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלעדי לליכודניק : נתניהו החליט על שיטת הפתקים בפריימריז

אלי חזן

אימו של אפי להב מירושלים נפטרה

אלי חזן

כחמישים אלף איש בהילולת בושאייף

אריק זיו ויזר

הליכוד מקבל פנים חדשות?

אריק זיו ויזר

רובי ריבלין וחיים טופול מעלים זכרונות מבית אבא

אריק זיו ויזר

יריב לוין: "הליכוד היא המפלגה של כולם"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן