26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הושקה “הקופה הלאומית לבניין ארץ ישראל”

השר כץ: “נס נעשה לנו שהסרבנות הפלסטינית הייתה חזקה מהמופקרות למסור שטחים”


דברי השר באירוע השקה ל”קופה לאומית לבניין ארץ ישראל” – קרן חדשה לגאולת קרקעות ביהודה ושומרון, בנגב ובגליל שייסדה תנועת ‘נחלה’ בשיתוף חברי ליכוד

 

ביום שני האחרון התקיים בירושלים אירוע השקה ל”קופה לאומית לבניין ארץ ישראל” – קרן חדשה לגאולת קרקעות ביהודה ושומרון, בנגב ובגליל שייסדה תנועת ‘נחלה’ בשיתוף עם חברי ליכוד.

 

באירוע, שהתקיים במלון גני ירושלים נשאו דברים שר התחבורה ישראל כץ, שר החקלאות אורי אריאל וכן חברי מרכז הליכוד מתי יצחק, אילן בדני ורחל סקעת. כמו כן השתתפו בארוע חברי הכנסת מטעם הליכוד נורית קורן, דוד ביטן, אורן חזן, יואב קיש, מיקי זוהר, שרן השכל, ועשרות ראשי עיריות ומועצות בהם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר, ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, ראש מועצת עמק לוד דוד יפרח, יו”ר מועצת יש”ע אבי רואה, ראש מועצת תל מונד רוני גולן וראשי רשויות נוספים.

_3

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ”ץ ציין כי: “הרעיון הנוכחי של חידוש הקופה הלאומית בימים הללו הוא לקחת עשייה ממלכתית ארגונית ולהוריד אותה לרובד העממי ביותר של הקופה הכחולה. כך אנשים ישימו במו ידיהם את הכסף לטובת הרעיון שהם מאמינים בו. זה לא רק איסוף סכומי כסף – זה חינוך. אנשים רוצים לעשות חסד ואנשים מאמינים. זו פעולה חינוכית ממדרגה ראשונה וחיזוק ההתיישבות בכל ארץ ישראל. הרעיון הציוני ממשיך להתקדם כי הוא חזק יותר מכל הדברים האחרים.
אנחנו נמצאים בצד הנכון והמנצח והמוביל וצריך לנהוג ברורה – יש לנו אתגרים רבים באזור – מקרוב ורחוק. אנחנו נמצאים באזור שהאדמה בוערת בו ואנחנו פועלים לחיזוק הביטחון הפנימי והחיצוני ואני שמח שרה”מ מוביל עכשיו קו לפיו לא נשלים עם מי שקם לפגוע ביהודים באמצעות אבנים ובקבוקי תבערה – אבן היא כלי נשק! כבר ביום חמישי נביא את זה למיצוי ונחליט על החמרה בענישה – אין קטינים בנושא השלכת האבנים – צריך להעניש אותם וגם את המשפחות שלהם! אנחנו נמנע את הדברים האלה!
הרעיון הזה של ישוב א”י הוא חזק, רק נס נעשה לנו שהסרבנות בצד השני הייתה חזקה מהנכונות חסרת האחריות והמופקרת בצד שלנו למסור שטחים, והערובה למניעת דברים כאלו בעתיד זוהי ההתיישבות.

 

חברת הנהלת נחלה דניאלה וייס: “מתוך כאב עמוק וגעגועים ומתוך תחושת רוממות של הכרת הטוב, למי שאיננו כאן איתנו היום- ובזכות חזונו אנו כאן היום לרוממות גאולת ציון בפינו, הרב משה לויזנגר זצ”ל. במשך 40 שנה נפלאות זכיתי לקבל ממנו הדרכה מדויקת ומלאת השראה על אופן ההתנהלות בדרכים המפותלות על אדמת א”י. הערב אנו עוסקים בגאולת בתים, בחינוך הנוער לציונות ולהגשמה חלוצית ולהתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל וכל יהודי ויהודי יתרום לקופה הלאומית. יש פה תחושה של רוממות אדירה, תחושת אווירה של חלוציות מלווה באידאולוגיה אמיתית. אחטא אם לא אתייחס למצב היום. אני מרשה לעצמי לומר בנחישות- אף יד נוקשה מצד השוטרים וכוחות הביטחון סביב הארועים השונים בירושלים ולאורך השנים לא תוכל לשנות את ההכרעה כולה אלמלא התפישה האידאולוגית המדינית שאין בלתה- א”י כולה שייכת לעם ישראל לעולם”.

 

 

צילום: בלומברג תקשורת

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד נדרש לדון בסוגיית המצוקה של תושבי דרום תל אביב

אריק זיו ויזר

כך תדרכה “שלום עכשיו” בכירים בקונסוליה האמריקנית על הבניה בשומרון

אריק זיו ויזר

אקדמיה לאומית בשומרון

אלי חזן

אחרי הרצל וז’בוטינסקי : הרב קוק

אריק זיו

נותנים דרור בליכוד לזכרון אלטלנה

אלי חזן

הרמת כוסית של ראש הממשלה לקראת הפסח

עינר אביב
דילוג לתוכן