19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הוקמה שדולת ארץ ישראל

היום הוכרזה רשמית בטכס חגיגי שדולת ארץ ישראל בכנסת. בראש השדולה עומדים ח”כ זאב אלקין וח”כ אריה אלדד.

הישיבה נפתחה בברכתו של יו”ר הכנסת רובי ריבלין שבין היתר אמר: “בימים של פקפוק ולחצים בינלאומיים כבדים, יש רגעים של חולשה וחשש שהרוב זנח אותה. כאן נבחנת היכולת שלא לוותר על שליחותך, אני מאמין באמונה שלמה שהמחנה הלאומי הוא הכוח לחזק את היישוב בא”י וביהודה ושומרון“.

השר בני בגין אמר: “אין ספק שיש רוב בכנסת לרעיון על הזכות ההיסטורית של עם ישראל בא”י והזכות של מדינת ישראל לביטחון לאומי”.

השר משה כחלון אמר “יש רוב של ח”כים המזדהים על המאבק של א”י ביהודה ושומרון, אני כשר בממשלה מנסה לשמש לכם כפה לממשלה, אנחנו מאמינים שצריך לחזק את ההתיישבות, ההתיישבות היא היתרון למדינת ישראל ולא מכשול לשלום“.
מכתבי עידוד וברכה חמים ואוהדים ביותר נשלחו ע”י השרים בוגי יעלון שקבע כי חשיבות ההתיישבות בכל השטח הינה בעדיפות עליונה. כמו כן כתבו ועודדו השרים סילבן שלום, לימור לבנת, ישראל כץ, אלי ישי וגדעון סער.
בנוסף דיבר השר דניאל הרשקוביץ, סגני שרים וחברי כנסת רבים מסיעות הליכוד – כרמל שאמה, מירי רגב, ציפי  חוטובלי, דני דנון, גילה גמליאל, ציון פיניאן, איוב קרא, חיים כץ, (והסליחה עם מי ששכחתי) ועוד מהאיחוד הלאומי, הבית יהודי, ישראל ביתנו, ש”ס, יהדות התורה ו…הפתעה.
ההפתעה הנעימה – משתתפים מ”קדימה”
לא מפתיע שח”כ עתניאל שנלר חבר בשדולה, אך הנוכחים הופתעו מבואם של ח”כ יואל חסון, רונית תירוש, זאב ביילסקי ויוליה שמאלוב מ”קדימה”. אין ספק – הרוח נושבת ימינה. לידיעת הקורא בנימין נתניהו.
הפתעה לא נעימה – מכתב צונן מהשר מיקי איתן
חברי השדולה לא האמינו למראה עיניהם נוכח מכתב צונן ומתנכר שהגיע מהשר מיקי איתן. במכתבו הוא תוקף את המגמה של “חיזוק אחיזתנו בארץ ישראל”, כאילו היא שייכת רק לאיחוד הלאומי, וקורא לחפש נוסחאות שיתאימו ל”מפלגות התומכות בחיזוק האחיזה באזורי בטחון ובגושי ההתיישבות” בלבד, כלומר לפי קווי המתאר של מצע “קדימה”.
חברי השדולה הגיעו כבר להישגים יפים עוד לפני ההכרזה הרשמית. יש לקוות כי האיחוד הגדול הזה יניב תוצאות טובות פי כמה. כי נמאס כבר מהתסריט הקבוע שהליכוד והמחנה הלאומי מגיע לשלטון ומשמש כקבלן הביצוע הפראייר של השמאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיור חברי הכנסת מהליכוד בחברון

אריק זיו ויזר

העקרונות שבוגי הציג היום בממשלה

אלי חזן

דיווח: משה כחלון ככל הנראה לא ירוץ ברשימה עצמאית

אלי חזן

ראש הממשלה חייב להכשיר את השכונה

אריק זיו ויזר

“לישראל יש אינטרס אסטרטגי להמשיך במו”מ”

אלי חזן

אירופה (שוב) טועה

אלי חזן
דילוג לתוכן