19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הוקם “פורום נאמני נתניהו”

פורום נאמני נתניהו עומד על הרגליים – יעקב מאור היה בכנס הייסוד

כנס היסוד של פורום נאמני נתניהו התקיים אמש במושב זיתן. בכנס השתתפו כחמישים פעילי ליכוד בולטים מכל הארץ.

יואב דבוש, המארח ואחד המייסדים של הקבוצה החדשה, הסביר שההחלטה להקים את הפורום הזה התקבלה לנוכח העובדה שביבי איננו מקבל גיבוי לא רק בתקשורת, אלא אף בין חברי הליכוד. לדבריו ההתקפות בתקשורת נגד נתניהו אינן זוכות למענה ותגובה הולמת מהצד שלנו, וכך נוצר בציבור רושם מוטעה כאילו אין לו נאמנים בתנועה.

מייסד נוסף, עמי חכמון, ציין שבאסון הכרמל הציבור שמע רק התקפות נגד נתניהו, אבל לא היה מצד שני מישהו שדיבר בעדו. כדי שלא יחזור הדבר, הוא החליט לזרז את הקמת הפורום.

נפתלי מאור הציג מצגת עם עקרונות ומטרות הפורום. הוא סיפר שהכוונה היא להתאגד כעמותה רשומה, והיעד הוא לרשום לעמותה 50,000 איש. דבריו אלה זכו להתנגדות קולנית. טלי ארגמן ואורי פרג’ התנגדו להתאגדות במסגרת של עמותה. יעקב מאור הסביר למייסדים את המשמעות המשפטית של עמותה למען נתניהו. לפי חוק מימון בחירות התקציב ייחשב בעתיד של עמותה כזו כחלק מתקציב הבחירות של נתניהו לפריימריס, ובכך יקטינו את התקציב הפנוי שאיתו יורשה לעבוד בבחירות הפנימיות הבאות. לאור ההתנגדות החליטו המייסדים במקום לבטל את תוכנית העמותה, והודיעו שמעתה יקראו לעצמם “פורום” בלבד, כמו “פורום הרצליה” ופורומים אחרים בתוך הליכוד.

נפתלי מאור המשיך במצגת ואמר שהעקרונות של הקבוצה יהיו לתת גיבוי ותמיכה לראש הממשלה ולכל שרי הליכוד כדי לקדם את האינטרסים של המדינה והמפלגה. המטרה הראשית תהיה להציג את עמדותיו של נתניהו בקרב חברי התנועה.

בין המשתתפים הרבים ראינו את קטי שטרית מבית שמש, שני אוחנה מצפת, יצחק בן גד ואריה פייביש ויעקב ברנס מנתניה, זילפה בר, אלעד מרון ודני כץ מתל אביב, גבי קדוש, חנה אורן מבאר יעקב, מרים רמות מראשון לציון, יפית בן יוסף ורבים אחרים. בכנס היסוד בלטו בנוכחותם קבוצה די גדולה של הצעירים, ביניהם טל ברונשטיין, איתמר דוננפלד, עדי ברוך וחבריהם.

לפני תחילת הכנס ראינו בכניסה את מנהלת לשכתו של ביבי במצודת זאב, חני בליווייס, מתרעמת בקול רם “באיזה רשות הקמתם עמותה עם השם נתניהו בלי לקבל את הסכמתו?”

כשאמרו לה שהוא בודאי שמח על היוזמה, היא השיבה “עכשיו דברתי איתו בטלפון, והוא אמר לי שהוא לא מסכים”. חני לא נכנסה לאולם שבו נערך כנס היסוד, אבל נשארה בחוץ עד הסוף, והקשיבה למתרחש בפנים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

באוניברסיטת אריאל תא הליכוד ממשיך לעבוד

אלי חזן

דנון במאבק על הדמוקרטיה בליכוד

אלי חזן

ברכות לעמיחי גרינוולד

אלי חזן

בימין הפגינו בעד שוויון ללהט”ב במצעד הגאווה בירושלים

אלי חזן

הליכוד עם אחינו הדרוזים בירכא

אריק זיו ויזר

אביבה סלמון – הלב הפועל של הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן