22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הועידה שלאחר החגים

חליפות רבות נתפרות לאחרונה לקראת ועידת הליכוד שנדחתה בהפתעה לאחר החגים…….. יותר חליפות ממספר התפקידים שמעוניינים לכבוש לניהול התנועה לשנים הבאות.

 

 

כמובן כל המועמדים טובים ומתאימים ויש אפילו מצוינים, דילמה לא קלה לחדשים מבאי הועידה שבדרך ודעה מגובשת יותר לותיקים מבינינו!

הלחץ מהמועמדים על אנשי וראשי המחנות גדול כרגיל וכך כולם מבטיחים לכולם את כל מבוקשם.כמו שאומרים אצלנו באידיש להבטיח ולאהוב לא עולה כסף.

והראיס שלנו, מה הוא רוצה? מה הוא צריך את כאב הראש הזה עליו? על כן אני לא אופתע בכלל אם בגלל בחירות מוקדמות לכנסת שלא היו בחשבון או מבצע רחב לחיסול הרקטות בדרום או השד מי יודע מה שאפשר לשלוף ברגע האחרון ידחו הבחירות וכך כולם ימשיכו להיות טובים ונחמדים עם כולם,ואנו נמשיך לקבל מכתבים, דרישות שלום, איחולים וחיבוקים מבעלי החליפות ונשאיר את היומנים פנויים למועד הבא של הועידה שלאחר החגים…………

 

פריד אברהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השריפה בכרמל,שעון מעורר, צורב ,מרגיז ,נכון, רב מימדי.

אריק זיו ויזר

מישאל עם – לא ולא

אלי חזן

מה עושים במניות שלי?

אלי חזן

מדידת הצלחה בפריימריז

אלי חזן

משפט נתניהו- משפט נגד הימין

דניאל נחמיה

יומן המלחמה של עוזי לוי

אלי חזן
דילוג לתוכן