33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הודעת השר יעלון בעקבות מינויו לשר הביטחון

לפני שעה קלה הודיע לי ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי החליט למנות אותי לשר הביטחון בממשלתו. קיבלתי את הבשורה בהתרגשות ומתוך תחושת שליחות.

בשנת 2005 סיימתי 37 שנות שירות בצה”ל. עברתי בצמתים המרכזיים ביותר של הפיקוד. עתה אני מקבל לידיי את האחריות על מערכת הביטחון של מדינת ישראל. אביא לתפקיד את מיטב ניסיוני וערכיי, ואני נחוש להוביל באחריות ובשיקול דעת את צה”ל ומערכת הביטחון לעבר פסגות חדשות, כדי לעמוד באתגרי העתיד.

מדינת ישראל, צה”ל ומערכת הביטחון יעמדו בשנים הקרובות בפני אתגרים משמעותיים: ההתמודדות מול הגרעין הצבאי האיראני, שממשיך להוות איום על מדינת ישראל, האזור כולו ומעבר לו. איום זה מחייב את מדינות העולם להוביל מאבק עקבי, נחוש ובלתי מתפשר; הטלטלה בעולם הערבי, כולל במדינות הגובלות בנו, והאיומים מצפון ומרצועת עזה; הסוגיה הישראלית-פלסטינית; השוויון בנטל, פצע מדמם בחברה הישראלית אשר מחייב אותנו לטיפול שקול ואחראי, שיוביל להמשך השתלבות הציבור החרדי בצה”ל ובהמשך בשוק העבודה; וההתמודדות עם המציאות הכלכלית שמתרגשת עלינו, בידיעה כי צה”ל ומערכת הביטחון אינם אי בודד ומנותק מהמתרחש בחברה הישראלית, ועליהם לתרום למאמץ המשותף לייצוב ולחיזוק כלכלת ישראל תוך הקפדה על שמירת יתרונם האנושי והאיכותי.

אפעל ככל יכולתי כדי שצבא ההגנה לישראל ומערכת הביטחון ימשיכו להיות מוכנים לאתגרים הללו.

לרשות צה”ל, בהנהגתו של הרמטכ”ל רב אלוף בני גנץ, עומדים מפקדים מעולים, ערכיים ומנוסים המובילים אותו באחריות ובשיקול דעת, וחיילים אשר מקדישים שנים יקרות ומשמעותיות מחייהם למען ביטחון המדינה. זכות גדולה היא עבורי להיות שר הביטחון של חיילים ומפקדים ראויים שכאלה.

ביום משמעותי זה אני מחבק את המשפחות השכולות וזוכר פקודים ורעים לנשק שנפלו במהלך שירותם את המדינה. עולים בראשי, בין היתר, חבריי דודיק קימלפלד ושליימל’ה סבירסקי ז”ל, שנפלו לצידי בקרבות במלחמת ההתשה, פקודיי שלא שבו משדות הקרב או האימונים, ומפקדיי נחמיה תמרי ואמנון ליפקין-שחק ז”ל, שהאירו לי את הדרך ומנהיגותם הייתה לי למופת. הם, כמו גם פצועי צה”ל והנעדרים, מלווים אותי וימשיכו ללוות אותי בכל מקום בו אהיה.

אני מבקש להודות לשר הביטחון היוצא, אהוד ברק, על תרומתו העצומה ורבת השנים לביצור ביטחונה של מדינת ישראל, ובפרט בשש השנים האחרונות. בהובלתו של השר ברק המשיך צה”ל לשמור על איכות ומצוינות אשר מציבות אותו בקצה הפירמידה של הצבאות המובילים בעולם, ועל כך חב לו עם ישראל תודה והוקרה.

אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שהעניק לי.

תודה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים החדשים : לתשומת ליבו של שר החינוך

אלי חזן

העשייה המשולבת של שרת התרבות : יצירה וציונות

אלי חזן

נתניהו בירך על חיסולו של בן לאדן

השר איתן מתנגד למינוי גלנט ויעלון נעדר

אריק זיו ויזר

השר סער מחזק את הערכים – מתוך “הארץ”

אריק זיו ויזר

תגובת דנון: לפרסום אמש כי ציפי לבני התערבה בהענקת תעודת זהות לביתו של אבו עלא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן