39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הוגשה תלונה למשטרה על ההתפקדות הכפולה.

חבר מרכז הליכוד וועדת החוקה של הליכוד מיכאל פואה הגיש אתמול בבוקר תלונה במחלקה לחקירות הונאה בבת ים בדרישה מהמשטרה לחייב את המפלגות קדימה והליכוד להעביר לידי המשטרה את ספרי הבוחרים שלהם על מנת שהמשטרה תערוך הצלבות ותאתר מתפקדים כפולים, טרם קיום הבחירות לראשות קדימה. פואה אומר כי מדובר בבדיקה פשוטה וקצרה של מספר דקות. פואה טוען כי חברות בשתי מפלגות הינה עבירה פלילית שדינה מאסר שנה אחת וקיים חשש שאלפי מתפקדים עבריינים יהיו אלה שיקבעו מי ייבחר לראשות הממשלה. על המשטרה, אומר פואה, לדאוג שעבריינים אלה יועמדו לדין ועל המפלגות לוודא שעבריינים אלה לא ישתתפו עוד בתהליכים הדמוקרטיים שלהן.

בעניין זה גם חשוב להזכיר כי מיכאל פואה, בתפקידו כחבר ועדת החוקה של הליכוד, הוביל את התיקון לחוקת הליכוד “תיקון נמרודי” לפיו רק מי שלזכותו וותק של 16 חודשים בתנועה יהיה זכאי לבחור בבחירות הפנימיות של הליכוד. מהלך זה מונע מהמועמדים לקיים מפקדי ארגזים של מתפקדי הרגע האחרון כפי שמתרחש בכל המפלגות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טובה מעוז “ראש ממשלתנו בהחלט יודע מה הוא עושה”

אריק זיו ויזר

קבוצת ‘תגר’ בבית שמש, פוקדת.

אריק זיו ויזר

תגובה – למפטרים האדונים יואב דבוש ושלומי גבאי.

אריק זיו ויזר

דרישה מח”כ משה כחלון לכינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם עם מפלגת העבודה

אריק זיו ויזר

נאמנים לנתניהו

אריק זיו ויזר

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן