21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
חנין זועבי
דעות

ההתנחלויות ביו”ש – מבט מעבר לקונבנציונאלי

טעויות ובעיקר הטעיות הינה נחלת המערכה המתנהלת נגד חוקיות ההתנחלויות ביו”ש אשר הביאה ומביאה ללחץ בזירה הבינלאומית על ישראל התורמת להקצנת הטרור הערבי הפוגע ביציבות האזורית ובניסיון לדו קיום יציב.

 

במבט לאחור על הסכם אוסלו מ-1993 והסכם הביניים כשנתיים לאחר מכן ב-1995 , לא נשללה ההתנחלות ביו”ש נהפוך הוא, אפשרה לכל צד לבנות בשטחי אחריותו.

במלחמת המגן ב- 1967 השליטה על יו”ש וירושלים החזירה את הריבונות החוקית למדינת ישראל.

סעיף 80 לאמנת האו”ם ו”המנדט על פלשתינה” מ- 1945 עולה בסמכותה על תכנית החלוקה מ-1947 ע”י עצרת האו”ם, יתרה מכך, הסכמי שביתת הנשק מ-1949 קבעו הפסקת אש ולא גבולות.

הקמת בית לאומי, יהודי בפלשתינה ניתנה בהצהרת בלפור של ממשלת בריטניה ב-1917 אשרור “המנדט על פלשתינה” התייחס לזכויות היהודים על הקמת הבית הלאומי מערבית לירדן על ידי מועצת חבר הלאומים ב-1922.

השם “פלשתינה” – קונוטציה של השם פלישתים שהיו אויבים מרים ליהודים, הוטבע על ידי הרומאים בניסיון למחוק כל זכר לעם היהודי.

החלטה 242 של מועצת הביטחון ושל עצרת האו”ם הובילה לדחיית הניסיונות לחייב  את ישראל לסגת מכל השטחים כי אם, משטחים בלבד, ואין לכפות נסיגה לגבולות העשויים להיות פגיעים אלא לגבולות ברי הגנה, החלטה זו שוללת נסיגה לגבולות 1967 שאינם ברי הגנה.

ובאשר לטעויות וההטעיות – מערך ההסברה של ישראל חייב להיות אגרסיבי יותר, האיש הקטן באירופה המתאסלמת אינו מכיר ואינו מודע למתרחש באזורינו, אינו מכיר את מדינת ישראל ובעיקר את המשמעות של מדינה דמוקרטית בתוך לוע הר געש שסביבו חגורת נפץ מוסלמית.

השמאל הרדיקלי מפיץ ומטעה ושומט את הניסיון ליציבות על ידי השמצת ישראל עד לכדי פגיעה בריבונות המדינה.

ההתיישבות אינה התנחלות, ישוב הארץ הנו מקור ההישרדות שעוד נותר לנו כמדינה וכמורשת המתיישבים הראשונים שעלו לארץ ישראל לבנות ולהבנות בה, איננו עם כובש כמדינות אירופה רבות ובהן רוסיה וארה”ב ואין פוצה.

החלטה 242 נתנה תוקף לזכות המדינה להתקיים בגבולות ברי הגנה ועל כך יש לשמור ביתר תוקף וליישב את המדינה בכדי לקיימה דורות רבים אחרינו.

אין לתת רק לצד אחד בלא לפצות את הצד האחר, ראו את שקורה בנגב ובגליל, בנחל עירון ובפסגות ההרים, ההתנחלות הערבית במלוא אונה ללא התר או רישיון בעוד שבהתנחלויות היהודיות נעשות ומתבצעות כל הסנקציות האפשריות כ”כובש” הגם שהנם בשטחי המדינה והחשש, מה יגידו “מנהיגי העולם”, וכן דעתם של ”הפרופסורים היהודיים” בקמפוסים בחו”ל ודומיהם.

הגיעה העת להתעשת.

אביגדור

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הניצחון הפנימי לניצחון הארצי

נסראללה והמרגלים הישראליים

אריק זיו ויזר

בכדורגל כמו בפוליטיקה

אריאל אילוז

שכחו אותי בבית

אלי חזן

אין להם מנדט

אריק זיו ויזר

האמת בחשיפת השקר הגרעיראני

זאב בן-יוסף
דילוג לתוכן