18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ההתיישבות ביו”ש – קווים ליתרונותיה

צור כדורי מגוש עציון שהוא גם נער ליכודניק וגם מתנדב אצל ח”כ נורית קורן מנמק מדוע חובה על ישראל לתמוך בהתיישבות היבודה ושומרון 

 

הוויכוח על ההתיישבויות לא נולד היום. זהו וויכוח שמשתולל במדינת ישראל ובעולם בכלל מספיק שנים בכדי לתת את אותותיו בחברה הישראלית וביחסים בין לאומים ומדינות שונות. כולם כבר יודעים מה דעתם בנושא ומתי צריך לשנות את אותה דעה לפי תנאי המגרש..

אידיאולוגיה מעצבת את המציאות, לא להפך! יש לומר בקול חד וברור את העובדות ואסור לסטות מהן ולטשטש אותן.

ההתיישבויות וה”התנחלויות” הן מרכזי חוסן של מדינת ישראל, לא פחות. התרומה הכלכלית העצומה, החממה החינוכית הרחבה שמעודדת בהצלחה גיוס לצה”ל ותרומה למדינה, הישוב והאחיזה האסטרטגית במקומות האלו, הופכים את ההתיישבות לחיונית ובעלת חשיבות לאומית עצומה.

בחודשיים באחרונים משתולל הטרור במדינה בלהט צמא דם ובקצב מוגבר. פתאום הוא כבר לא אותו טרור שמחפש את הכובשים בעפרה, אלקנה, אפרת או נריה. הוא רוצה יותר. בזמן האחרון מסתבר שהוא מצליח למצוא את אותם כובשים גם במקומות שלכאורה אינם כלולים בוויכוח. תל אביב, רעננה, חולון, עפולה… כולנו עוד זוכרים את אותם מקומות שנכנסו למעגל הטרור בשבועות האחרונים. הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן: דין תל אביב כדין יצהר! דין חיפה כדין צומת גוש עציון! זוהי מלחמה בין שני לאומים, בה אחד מגן על זכותו שלא להישמד, ולא בפעם בראשונה, והשני תוקע סכין בגבו בעקביות מופלאה. חובה עלינו להפריד בין הטוב לרע. לשים לב לאשמים באמת.

ארץ ישראל אינה צריכה להיות נושא לויכוח. זכותינו ההיסטורית על המקום מהדהדת בכל מקום בארץ הזאת. הספר הנמכר ביותר בעולם עומד לצד העם היהודי וזועק לכל עבר: “ארץ ישראל שייכת אך ורק לעם ישראל!”. אנחנו היינו פה קודם, ו”הכיבוש” לא קרה מעולם. מדובר בהחזרת שטחים לבעליהם המקוריים. נזכיר לכל מי שבחר לשכוח, שאפילו השטחים שהוחזרו לשליטת מדינת ישראל, הוחזרו לאחר ניצחון במלחמה שנכפתה על ישראל ע”י אלה שטענו וטוענים להשמדתה.

ההתיישבות בשטחים משלמת יום יום מחיר כבד פי כמה משאר תושבי המדינה. על כל פיגוע שבו נפגעו יהודים, יש עוד כמה וכמה נסיונות לרצח ממש כגון זריקות אבנים ובקבוקי תבערה על מכוניות והולכי רגל שאינם מובאים לידיעת הציבור.

תתארו לכם את כל יהודה ושומרון ריקה מיהודים ובמקומה חיים להם ערבים פלסטינים. מה שקורה בעזה יתחיל לקרות גם בתוך לבה של מדינת ישראל. מנהרות תקיפה, טילים, חימוש חסר תקדים ויכולת מוגברת לקישור ותיאום בין טרוריסטים יהיו זמינים הרבה יותר ואנחנו נשלם על כך בדמים. כלומר, ביותר דמים.

יש לשים סוף לשקרים! ארץ ישראל שייכת לעם אחד בלבד, לעם ישראל. כל מי שינסה לפגוע בנקודה מהותית זו צריך להבין ששום צעד כזה הוא לא בחינם. המחיר גבוה, והוא ימשיך לעלות אם צריך.

אף אחד, לא יגרום לנו להתכופף לגחמותיו ההזויות ולרצונותיו חסרי הפשר. אנחנו לא נזוז מכאן אפילו סנטימטר, ולהפך- אנו נמשיך לבנות ולהתפתח בתוך מזרח תיכון שמציג לראווה את השפה בה מדברים האיסלם והחברה הערבית: כח.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלעד מרון – מועמד בנגב לרשימת הליכוד – על התפטרות בוגי

אריק זיו ויזר

מה עלות ניסור בתי האולפנה?

אלי חזן

מן הארכיון – זה המיסים חבר

אריק זיו ויזר

מט במהלך מבריק אחד

אלי חזן

חפש את האישה – cherchez la femme

אלי חזן

העשור של שמיר

אלי חזן
דילוג לתוכן