20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ההצלחות המקומיות של הליכוד

מאיר דהן ומשה פדלון הם התוספת שתופסת של הליכוד

 

מאיר דהן

מבין המתמודדים הבאים בפריימריס לכנסת, ניתן לסמן את מאיר דהן מיבנה כמועמד בולט ומרענן שעשוי להביא התחדשות רצינית וחיובית על רשימת הליכוד. במשך שנים הפיח מאיר חיים בסניף הליכוד ביבנה ובבחירות האחרונות דאג למצב את המפלגה גבוה מאוד במד הפופולאריות בעיר. בידיו שתי אפשרויות: להתמודד על ראשות העירייה או ללכת לכנסת. בשתי הסיטואציות סיכוייו די טובים. אין ביבנה מתחרים שנהנים ממגע מנצח עם האזרח כמו מאיר דהן וגם בכל מחוז שיבחר לרוץ בפריימריס, לא נראים קוראי תיגר רציניים על מקומו. דבר אחד בטוח: היכן שלא יבחר, תמשיך המימונה המסורתית בביתו, להיות מדי פסח – הבמה המרכזית אליה ינהרו בכירי הליכוד.

 

משה פדלון

אחד מהרגעים המכוננים התרחש בבחירות המוניצפליות האחרונות בהרצליה – ניצחונו של משה פדלון שהפך לראש העיר הראשון שצמח במעברות הרצליה, לשם ניקזו פושעי מפא"י את משפחתו. ההערצה לאיש ולפועלו הפכה לאחרונה להיות נחלת הכלל של כל תושבי הרצליה: העיר נקייה, מטופחת, מתחדשת והקשר עם האזרח הקטן והקהילה – שהתרופף ב-20 השנים האחרונות – הפך למוקד הפעילות של פדלון. את הצלחתו יש לזקוף גם לזכות ששון מועלם, יועצו הנאמן ופעיל קהילתי מבריק וותיק שזכה לאות יקיר העיר ולו מניות רבות בעשייה המבורכת. כבר כעת ברור לכל כי הקדנציה הבאה כראש עיר נמצאת עמוק בכיס של משה ודיבורים נכבדים בו באשר לכנסת, נשמעים במסדרונות הגבוהים. אם יעל גרמן, ראשת העיר הקודמת לו,  הפכה לשרת בריאות – גם משה פדלון יכול.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריכאד חיראדין בפניה לנתניהו

אריק זיו ויזר

ביקור שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין בלונדון

סיסו,קטעבי,וצור המנצחים של היום

אריק זיו ויזר

ח"כ משה כחלון סייר היום בישובי המועצההאזורית שומרון.

אריק זיו ויזר

סילבן שלום "אסור לליכוד לקפל את דגל מפעל ההתיישבות"

אריק זיו ויזר

ח"כ כרמל שאמה" אובמה מסכן את המתונים בעולם הערבי.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן