24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ההילולה הגדולה של הטריפוליטאים אצל יואב דבוש

 בערב ל”ג בעומר התקיימה ההילולה הגדולה של הטריפוליטאים בבית הכנסת בושאייף במושב זיתן בניהולו של חברנו יואב דבוש. באירוע נצפו חכי”ם, שרים וראשי ערים ומועצות רבים וכמובן פעילי ליכוד וחברי מרכז רבים.

 

כמידי שנה ההילולה הגדולה של בית הכנסת בושאייף במושב זיתן, אותה מארגן ומנהל יואב דבוש, משכה אליה עשרות אלפים של חוגגים (כעשרים וחמישה אלף על פי הערכות המשטרה). מדובר באירוע ל”ג בעומר הגדול ביותר בישראל אחרי ההילולה במירון הנחשב לאבן שואבת עבור פוליטיקאים מהליכוד אשר מכבדים את דבוש והטריפוליטאים בנוכחותם.

 

להילולה הגיעו מנהיגי ליכוד ומכובדים רבים ביניהם: יו”ר הכנסת ראובן ריבלין, סגן רה”מ השר דן מרידור, שר הרווחה והתקשורת משה כחלון, שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, השר יוסי פלד, סגנית השר לאזרחים ותיקים ד”ר לאה נס, סגנית השר לנשים וצעירים גילה גמליאל, סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא, ח”כ עתניאל שנלר, יו”ר מפעל הפיס אלוף במיל. עוזי דיין, יו”ר קק”ל אפי שטנצלר, אלי דדון ראש העיר בית דגן, גרשון מסיקה ראש המועצה שומרון, עו”ד הפלילי מס’ 1 ששי גז, יועץ רה”מ גבי קדוש ועוד רבים וטובים. לאירוע הגיעו פעילי ליכוד וחברי מרכז מכל הארץ אשר הודו לדבוש על האירוח ובירכו על הארגון המוצלח והסדר המופתי.

 

באירוע דאג דבוש לחזק את נתניהו ואת מהלך ממשלת האחדות בכל הזדמנות מול קהל עשרות האלפים ושלח ברכת הצלחה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהרכב החדש של ממשלתו. דבוש הוסיף מעל הבמה כי הטריפוליטאים תומכים בממשלת האחדות הרחבה שתתרום לשגשוג המדינה ולקידום נושאים חשובים בחקיקה. בנוסף הדגיש יואב את החיסכון של מיליארדי השקלים לקופה הציבורית, ובעצם לנו האזרחים.

 

עבור יואב דבוש, פעיל ליכוד מרכזי ומוכר היטב בשטח, החגיגה השנה הייתה כפולה – מצד אחד חגיגות ההילולה של ל”ג בעומר ומצד שני ניצחון סוחף בבחירות על הנהלת בית הכנסת בושאייף עם 93% תמיכה. המכובדים הרבים בירכו את דבוש על ניצחונו בבחירות החשובות והודו לו על האירוח המופתי והחם.

 

 האירוע זכה השנה לחשיפה תקשורתית נרחבת כאשר שודר בשידור חי באתר החדשות וואלה! וחלקו בשידור חי בערוץ הראשון, ושודרו כתבות מסכמות בערוץ 1 ובערוץ 10 על האירוע. הכתבה בערוץ 10 שזכתה לחשיפה מירבית גם באינטרנט וגם במהדורת ליל שישי של הערוץ גררה תגובות רבות בשטח הליכוד אשר בירכו את דבוש על העשייה המרובה והחשובה שלו.

 

קישור לכתבה ששודרה בערוץ 10 ובאתר נענע10:  http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=896246

 

מארגן האירוע ויו”ר הנהלת בושאייף, יואב דבוש אמר בסיום האירוע: “אני מודה לחוגגים הרבים שהגיעו מכל הארץ ומכל המינים והעדות, לפעילי הליכוד וחברי המרכז הרבים וכמובן לחבריי השרים, חברי הכנסת והמכובדים שהגיעו לאירוע וכיבדו אותי ואת העדה הטריפוליטאית בנוכחותם. מצאתי לנכון לחזק את ראש הממשלה ויו”ר התנועה בנימין נתניהו על הצעד הנכון של הקמת ממשלת האחדות בפני הקהל והתקשורת. זהו צעד חשוב עבור האזרחים ועבור המדינה ואנו מברכים על כך. האירוע עבר בשלום והסתיים בהצלחה מרובה ברוך השם. ההילולה הבאה של בית הכנסת בושאייף זיע”א תתקיים אי”ה בחול המועד סוכות – אשמח לראותכם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

84% מהליכודניקים- נגד המשך ההקפאה

אריק זיו ויזר

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

“מצווה לבנות ביהודה ושומרון בתום הקפאת הבנייה”

אריק זיו ויזר

המתפללים נדהמו: מבנה קבר יהושע בן נון הושחת

אריק זיו ויזר

קינת גוש קטיף משולבת בקינות תשעה באב

אריק זיו ויזר

אביבה, יחיאל ואורן חזן עושים ציונות

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן