18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

הדקל הגבוה של צעירי הליכוד

ייתכן שבבית הספר בליך נמצאה אחת ממהיגות הליכוד בעתיד. אלי חזן נחשף לדקל גבאי

 

 

בכניסתך לבית הספר בליך בבחירות הדמה שנערכו היום אתה חש באוירה מיוחדת. אחרי הכל, זהו אותו בית ספר שהפך למדד הלאומי לאחר שחזה פעמיים את המהפך : זה של 77 וזה של 92. מרתק לראות את התלמידים הצעירים, אשר עוד רגע יהיו טרודים בשאלות של שירות צבאי ולימוד באחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה, לוקחים ברצינות יתרה את בחירות הדמה. שכן, חלק מהם, השמיניסטים, יצביעו השנה בפעם הראשונה.

 

לכן, עם כניסתי למתחם בית הספר תפסה מייד את עיני דקל גבאי,  בת 18, אשר צרחה וסחפה והפעילה את צעירי הליכוד במקום. כריזמטיות וכושר הנהגה צעיר כזה לא נראה במחוזותינו זמן רב. "נולדתי ברמת גן ואני מאוד אוהבת את העיר הזו וכיף לי לחיות פה מאוד" היא אומרת בחצי חיוך.

 

לשאלה איך היא הגיעה להנהגת הליכוד בבליך היא משיבה : "רקדתי משהו כמו 12 שנה אפילו יותר ותמיד אהבתי במה ולהיות במרכז העניינים ואפילו אם אפשר אז גם לשלוט עליהם. אני ילדה דעתנית מאוד שתמיד יש לה מה להגיד ועל מה להעביר ביקורת. את הפעילות שלי במפלגה בבליך התחלתי כאשר הציעו לנו, התלמידים, להשתתף בתרגיל הבחירות בבליך.. הגשתי מועמדות לעמוד בראש המפלגה ולאחר בחירות שנערכו בקרב התלמידים אני נבחרתי כיושבת הראש. שמחתי מאוד והרגשתי כבוד גדול,וכך בעצם התחלתי להוביל את הקמפיין עם פעילים מקסימים , נאמנים ובעיקר חברים שעזרו ונתנו את הנשמה לכל אורך הקמפיין והבחירות".

 

ידעת שתגיעי אל הליכוד ?

"למען האמת , אם עכשיו לא הייתי בת 18 וחודשיים, זאת אומרת בעלת זכות בחירה בישראל לבחירות הקרובות , אני לא חושבת שהייתי נכנסת לכל העניין הזה ובטח שלא משקיעה בו ככה . לפני שמלאו לי 18, ידעתי שאין מצב שאני אהיה בעלת זכות בחירה ולא אגש לקלפי , לכן ביקשתי מאבא שלי שיסביר לי קצת על המצע של כל מפלגה כדי שאגבש דעה לאיזה מפלגה להצביע. חוץ מזה שאבא שלי מצביע ליכוד שבראשותו עומד בינימין נתניהו ושאמא שלי מצביע קדימה שבראשותה עמדה ציפי לבני דאז לא ידעתי כלום על מפלגות ופוליטיקה.

אבי הפנה אותי לחפש חומר במקורות מידע שונים על כל מפלגה ולגבש דעה פוליטית לבד ללא השפעה של גורמים חיצוניים. אחד הערכים החשובים אצלנו בבית הוא העצמאות וחופש הדעה. ההורים שלי תמיד חינכו אותי להיות בן אדם עצמאי , בעלת חשיבה חופשית שלא מושפעת מדעת הרוב והחברה. וכך עשיתי. קראתי, חקרתי ,התעניינתי ואהבתי! ללא ספק הליכוד זו המפלגה היחידה אליה התחברתי. לדעתי זו המפלגה היחידה שיכולה לעמוד בראש השלטון בישראל ולדאוג לביטחונה של מדינת ישראל לכלכלה הישראלית וכן, גם לחברה הישראלית. זוהי מפלגת הליכוד !
במפלגה הכרתי אנשים מקסימים אשר שיתפו פעולה באורך מלא בתהליך ועזרו לנו בכל מה שהיינו צריכים ! נוגה כץ , דוברת הליכוד המקסימה שעזרה לי במה שהייתי צריכה .. ואפילו הפוליטיקאים שכמו שרודפי " הצדק החברתי " אומרים , אותם פוליטיקאים שהיו אמורים להיות מעלינו , מעל העם.. שטויות ! הם אנשים מקסימים ששמחים שאנחנו " האנשים הרגילים " פונים אליהם, מדברים איתם , מתעניינים , שואלים שאלות ,מבקרים ,מתלוננים ומבקשים גם לשנות".

 

ואיך מצטיירת בעייניך אווירת הבחירות היום ?

"לבית הספר הגיעו אלינו כרמל שאמה וגלעד ארדן , השתלבו עם התלמידים , דיברו עם כולם בלי יוצא מן הכלל ענו על שאלות ונאמו. הם פתחו לעוד הרבה אנשים את העיניים לגבי סביבת החיים המסוכנת בה ישראל נמצאת.

הייתי גאה לעמוד בראש מפלגה חזקה ואחראית בבית ספר ענק כמו בית ספר בליך.
וללא שום ספק, מפלגת הליכוד זו המפלגה שלי ואני מאמינה ובטוחה שהם יפעלו בצורה הטובה ביותר כדי לשמור על ביטחונם של כל תושבי ישראל.
המפלגה תבנה פה ככלכלה אחראית ויציבה , ותפעל למען גיוסם של כל החייבים להתגייס בישראל וכן – תפעל למען צמצום פערים וחברה מתוקנת וטובה יותר.
אני בטוחה שעם ממשלה כזו מדינת ישראל רק תפרח ותעלה ותהפוך להיות מעצמה לא פחות טובה בחוזק שלה מארצות הברית לדוגמה".

ומילה לסיום ?

"אני דקל גבאי גאה להיות יהודיה, ישראלית, ציונית שחיה במדינת ישראל שבממשלתה עומדת מפלגת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סקרי השבוע האחרון: היחלשות לליכוד ביתנו

אלי חזן

מגזין ליכודניק לקראת השנה החדשה

אלי חזן

נבון בהסברת הליכוד באוניברסיטאות

אלי חזן

ארגונים חברתיים לא מורידים את הגז במעקב אחרי הנבחרים החדשים!

אלי חזן

מתנדבים למען הניצחון!

אלי חזן

מצפן הבחירות של המכון הישראלי לדמוקרטיה

אלי חזן
דילוג לתוכן