23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הדלפה מדו"ח סאאב"א -"אירן התקינה מאות צנטריפוגות".

דו"ח סאאב"א (סוכנות האנרגיה האטומית של או"ם) העתיד להתפרסם השבוע , כולל סעיף חשוב מאד , האומר כי -" בעוד המעצמות מנהלות שיחות עם אירן במטרה להגיע להסכמות בדבר אי העשרת אוראניום בכורים של אירן , היא בעצם מתחת לאף של פקחי סאאב"א, התקינה מאות צנטריפוגות (סרכזות) במתקן שלה בפורדו , החבוי בבטן האדמה בעומק של -80 מטרים, כך שהוא חסין למתקפות פוטננציאליות של ארה"ב.

 

זאת , בנוסף למאות סרכזות שכבר פועלות ביתר המתקנים, ברחבי אירן , ומעשירות אוראניום …"

רק כדי לסבר את האוזן – כדי לייצר פצצת אטום אחת, אירן חייבת להעשיר אוראניום בדרגה של -90 אחוז. ואולם – גם העשרה של אוראניום בדרגה של -20 אחוז , הינה צעד מסוכן למדי, שכן המעבר מהעשרה של -20 אחוז ל-העשרה של -90 אחוז, הינו עניין של כמה ימים בלבד.

נראה שמה שטענו כל הזמן , (לפחות – במשך שלוש שנים , בהן אני עוקבת אחר התפתחות התהליכים לייצור המוצר הסופי – פצצת אטום, ואף פירסמתי טור מתגלגל באתר המפלגה שלי -"ליכודניק" שעקב באופן הדוק ועקבי אחר התפתחות התהליכים באירן מאז ועד היום , כולל המו"ם עם רוסיה לבניית הכור שלה בבושהאר) , שאירן , בעצם מתעתעת כל העת במערב ובעולם כולו, הינו עובדה המקבלת תימוכין במציאות , באופן קונסיסטנטי, יום יום ושעה שעה.

די אם נזכיר בהקשר זה את הצהרתו של רמטכ"ל צבא אירן , שאמר השבוע בריאיון לאחד העתונים הנחשבים בארה"ב את הדברים המתלהמים הבאים :" אירן מחוייבת להשמדת ישראל".

מה שאומר , שאסור לנו לשקוט על השמרים , ועלינו להמשיך להיות כל הזמן עם היד על הדופק , כשעינינו פקוחות ואוזנינו קשובות לכל המתרחש באירן .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איך אביע אמון במערכת בעייתית?

מנדי ספדי

מדוע ישראל חשובה לארצות הברית?

אריק זיו ויזר

השקר של כיפת הסלע ומסגד אל-אקצא

אריק זיו ויזר

תגידו מה שתגידו איוב קרא הוא גאון פוליטי . נקודה !!

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר

בצילו של חג הפורים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן