11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

הדימיון בין בנט למוסולני

בנט לא פשיסט חלילה.ומקווה שהוא הוא רחוק מזה. מאוד. אך יש כמה דברים מדאיגים שאמורים להדאיג כל אדם שאכפת לו מהדמוקרטיה בארץ. 


הדרך שבה בנט עולה לשלטון מזכירה ולו במעט את השיטה שבה עלו מפלגות קומוניסטיות ופשיסטיות לשלטון באירופה.
שימו לב לזה : בנט נבחר עם 6 מנדטים. 5 אחוזים בלבד.  מוסיליני נבחר לראש ממשלה, על אף שבפרלמנט כיהנו רק 35 צירים פשיסטים מתוך 535. "המצעד על רומא" (Marcia su Roma) שנערך ב-28 באוקטובר 1922, הביא את המלך ויטוריו אמנואלה השלישי למנות את מוסוליני לראש ממשלה. ב-31 באוקטובר 1922 הפך מוסוליני לראש ממשלת איטליה והוא בן 39, האדם הצעיר ביותר שכיהן בתפקיד זה באיטליה עד אז. בניגוד לתפיסה הרווחת, לא תפס מוסוליני את השלטון בכוח. ויטוריו אמנואלה השלישי חשש כי אם לא יעניק לפשיסטים את השלטון, תפרוץ מלחמת אזרחים, והעדיף את מוסוליני בתפקיד ראש הממשלה על פני יריביו מהשמאל.
לאחר שמונה הוא העביר חוקים שהפכו את איטליה לפשיסטית. להלן העובדות.
בנט את לפיד מובילים ממשלה שנולדה בחטא והדבר הראשון שהממשלה רוצה לעשות הוא לחוקק חוקים למנוע מהליכוד ומנתניהו לחזור לשלטון .זה השלב הראשון,  אם זה יצליח  אז הצרפתים אומרים : "עם האוכל בא התאבון".
השלב הבא יהיה סגירת אמצעי תקשורת התומכים בנתניהו. מבנה הקואליציה הזה כבר ניסה לסגור את ישראל היום. השלב הבא יהיה מניעת הפגנות כנגד השילטון.
לאחר מכן הם עלולים יהיו להקשיח את חוק הצינון שימנע מיוסי כהן ראש המוסד להתמודד בבחירות.  
הרי בנט, ליברמן וסער היו נגד חוקים אישיים אבל הם שינו את דעתם כאשר הבינו שהמהפך שלהם לא מושלם, המטרה האמיתית היא למנוע מנתניהו או יוסי כהן לסכן אותם.
מה שמדהים שממשלת השינאה מאגדת תחתיה שמאל וימין מזוייף



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זאב בן יוסף מתמודד במחוז ירושלים

עינר אביב

ארנון בר דוד שחקן ספסל של אהוד ברק

אריק זיו ויזר

אוחנה זה הדבר הבא בניחוח צרפתי

אריק זיו

מאות השתתפו בטקס האזכרה המרגש שערך 'המטה החרדי בליכוד' בבני ברק לזכרם של חללי צה"ל החרדים

עינר אביב

בלפור בכנסת

אריק זיו

בשמאל פשוט איבדו את זה: על הרפורמה במערכת המשפט

אבי נחמני
דילוג לתוכן