30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

הדור הצעיר : תמכו בראש הממשלה ובשר האוצר

הדור הצעיר בליכוד קורא לנבחרי הליכוד ולפעילים שלא ללכת שבי אחרי מחאת  השמאל הקיצוני בנוגע לדיור וליבוי היצרים התקשורתי נגד ראש הממשלה ושר האוצר  ולתמוך במדיניות חברתית-אחראית של הממשלה

הדור הצעיר בליכוד שלח היום (יום שני) מכתב לכל חברי הכנסת ושרי הליכוד ובכירים נוספים  ובו קריאה להפסיק ולעמוד מנגד  לנוכח השתלטות השמאל הקיצוני על מחאת הדיור ולהביע  תמיכה בממשלה ובעומד בראשה  במסע הדה-לגיטימציה של השמאל הישראלי והתקשורת נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר, יובל שטייניץ וממשלת ישראל.
 
 
במכתב פונה יושב ראש הדור הצעיר בליכוד, אריאל מורלי, לחברי הכנסת באופן אישי ודורש מהם שלא לשתף פעולה במסע התעמולה מבית מדרשן של מפלגת חד"ש, השמאל הלאומי והקרן החדשה לישראל – בעידודה המגמתי של התקשורת.
 
 
אריאל מורלי מציין במכתב כי "הדור הצעיר בליכוד" רואה כ"טעות מצערת"  את השתתפותם של אחדים מחברי הכנסת של של הליכוד במסע הדה-לגיטימציה של השמאל נגד ממשלת ישראל וקוראים שלא להיות לעזר לתנועות השמאל הקיצוני במחאתם נגד הממשלה.
 
בסוף המכתב מציין מורלי כי הדור הצעיר בליכוד מאמין במדיניות חברתית- אחראית של הממשלה ושל שר האוצר יובל שטייניץ , כפי שבאה לידי ביטוי באימוץ מסקנות ועדת שישינסקי,  בירידת מספר המובטלים במשק –  לשיא הנמוך בהיסטוריה של מדינת ישראל, במהפכה החברתית בתחום התקשורת, בהשקעה חסרת התקדים בהשכלה הגבוהה, במתן טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל עשר ועוד ועוד.
 
 
מורלי ציין כי "ראש הממשלה, שר האוצר וממשלת ישראל מנהיגים מדיניות חברתית צודקת ואחראית מן הטובות שידעה המדינה בשנים האחרונות . ואנחנו – סטודנטים שחיים בתוך עמם- מודעים לכך שלמרות היציבות הכלכלית והמהלכים החברתיים המבורכים ישנן מצוקות אמיתיות שנובעות מבעיות ארוכות טווח בכלכלה הישראלית וממשבר כלכלי עולמי עמוק".
 
 אנו קוראים לך לפעול כמו כולנו בתוך ממשלת הליכוד ולסייע לראש הממשלה ולשר האוצר בטיפולם במצוקות האמיתיות באופן אחראי ומתוך חשיבה ארוכת-טווח ולא בכניעה לגחמות פופוליסטיות שונות.
 
 
אנו קוראים לך לא להיסחף בזרם הפופוליסטי אותו מנסים גורמי השמאל לטפח ומפצירים בך לשמור על אחדות התנועה, לסייע במציאת פתרונות נוספים לבעיית הדיור, לקדמם ולהגן על מדיניות ראש הממשלה ושר האוצר.  כך נוסח המכתב.
 
 
 
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסיקה: לשפוט קודם את השוטרים האלימים ואת מי שנתן להם את הפקודה.

מסין בברכה

מערכת ליכודניק

האזכרה במלאת 19 שנים לפטירתו של רה"מ מנחם בגין ז"ל

אריק זיו ויזר

הפרטנרים – ג'יבריל רג'וב – גירסת אמת

אריק זיו ויזר

"שומרון – נעים להכיר": 500 קיבוצניקים סיירו השבוע בשומרון והתרגשו

אלי חזן

זה לא בגלל הכיפה

דילוג לתוכן