20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הדור הצעיר למען פולארד

אתמול, כשבועיים לפני נחיתתו בישראל של נשיא ארה"ב, הושק ע"י תנועת הדור הצעיר בליכוד קמפיין ארצי בשם 'הדור הצעיר עם פולארד'.

 

 

בביקורו של הנשיא ימסרו ראשי המדינה לידיו מכתב חתום על ידי אזרחי ישראל הקורא לשחרורו של יהונתן פולארד.  על המכתב כבר חתומים מעל 118,000 אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ביניהם ראשי אוניברסיטאות, מנהלי בתי חולים, עיתונאים, סופרים, שחקנים זמרים ועוד.  

הדור הצעיר בליכוד מוביל את העלאת הנושא על סדר היום הציבורי ברשתות החברתיות ובאופן פעיל בקמפוסים ברחבי הארץ וקורא לכל תאי הסטודנטים ואגודות הסטודנטים מימין ומשמאל להצטרף אלינו במאמץ להחזיר את יהונתן פולארד הביתה לליל הסדר הקרוב!  

שיא הקמפיין, ב20 במרץ, באירוע 'מעבדות לחירות' שיתקיים באוניברסיטה העברית בירושלים, בהפקת תא הסטודנטים לביא, בו יספר הרב יוסף מנדלביץ' את סיפורו המרתק כאסיר ציון וכמוביל הפעילות לשחרור אסירי ציון וכמובן על שותפותו במאבק למען פולארד.  

   

לתיאום הגעה לאירוע ולפרטים נוספים-מוזמנים לפנות אלי במייל הזה או ב0544702941. 

תודה ושבת שלום,

הדר סקה – ליבנה

יו"ר הדור הצעיר בליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"דרך הליכוד מאז ומעולם הייתה גם דרכי האישית"

אלי חזן

תא הסטודנטים הרשמי של הליכוד נפתח בבן-גוריון

אלי חזן

הישג לתא הסטודנטים של הליכוד באוניברסיטת חיפה

אריק זיו ויזר

רגינה אברמוביץ' – עולה בליכוד

אריק זיו ויזר

רק אצל סגנית השר חוטובלי

אלי חזן

מחזקים את הזיקה לארץ ישראל – צעירי הליכוד וליכוד אנגלוס יצאו לסיור בחברון

אלי חזן
דילוג לתוכן