18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הדור הבא של יועצי ודוברי הח"כים בליכוד

לפני חודש זה קרה, עליתי בפעם המי יודע כמה לקומה הכי מפורסמת במצודת זאב.  בשונה מהפעמים הקודמות לא היה זה בשביל איזה פאנל או כנס פוליטי בשביל להקשיב לאיזה חבר כנסת מהמפלגה.

 

במהלך החודש האחרון לקחתי חלק מהמחזור השני של קורס העוזרים הפרלמנטרים של צעירי הליכוד.  בשונה מקורסים דומים אחרים כאן היה מדובר בקורס קצר ושמי שעומד מאחוריו זה המפלגה עצמה ועוד צעירי הליכוד.

החזון שעומד מאחורי הקורס הקצר זה להפגיש את צעירי הליכוד מצד אחד עם התנועה ומוסדותיה וכן להעמיד את הכוורת שנמצאת לצד חברי הכנסת ונבחריה בתפקידים הציבוריים.

בקורס לקחו חלק כשלושים חבריה מכל הארץ וכמעט מכל הקבוצות שמרכיבות את התנועה כיום.  כל מפגש התמקד בחלק אחר מעבודת העוזר.ת / יועץ.ת הפרלמנטרי.

בשבילי הרבה מהתכנים היו חזרה ורענון על דברים שלמדתי כבר במרכז להכשרה פוליטית.  אחרי תקופה מסוימת מה גם כשאתה טיפה מתרחק מעשייה הפרלמנטרית יש צורך להתעדכן במה השתנה?

המפגש הראשון התמקד בעבודתו של הדובר הפוליטי ובקמפיין תקשורתי.  נפגשנו עם מי שהיו אחראים במהלך הבחירות האחרונות על הקמפיין המיסרונים בסלולרי של הליכוד.

המפגש השני התמקד במפלגה ובמוסדותיה כשלמדנו להכיר את ההיסטוריה המפלגתית מז'בוטנסקי ועד לרוה"מ בנימין נתניהו.

המפגש השלישי התמקד בחקיקה והעבודה בכנסת בוועדות השונות ובשדולות.  המפגש הרביעי והאחרון התמקד במפגש עם יועצי ודוברי השרים כשהפינלה הגיעה עם מפגש בלתי אמצעי עם העיתונאית טל שלו בתו של חמי שלו.  טל כתבת וואלה ומסקרת את הפוליטיקה והמפלגות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדור הצעיר למען פולארד

אלי חזן

ברק בסערת ליכוד

אלי חזן

הבחירות בפתח ובירושלים מתברכים בפעילות צעירים רבה.

אריק זיו ויזר

בעקבות רבי עקיבה

אלי חזן

צעירי הליכוד במבצע בזק להצדעה לנתניהו

אריק זיו ויזר

חרדים לבחירות

אלי חזן
דילוג לתוכן