39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“הגיע הזמן שכל שונאינו ידעו עד כמה מדינת ישראל חיונית עבור חייו של כל אחד ואחת מהם”

כך אמר השר יולי אדלשטיין בכנס תמיכה במדינת ישראל שהתקיים אמש בניו-יורק

משרד ההסברה והתפוצות, בשיתוף משרד החוץ, סיכם אמש (א’) פעילות בת 10 ימים של הרצאות של משלחת של כ 20 צעירים  מישראל ברחבי הקמפוסים בארה”ב וקנדה. המשלחת הוכשרה ע”י מומחים וחבריה נפגשו והרצו בפני סטודנטים יהודיים בקמפוסים – כל זאת שבוע לפני “שבוע האפרטהייד” שהחל היום. סטודנטים יהודים רבים הודו והתרגשו נוכח הגעת המשלחת וחלקם אף טענו כי הגיע הזמן שישראל תשלח אנשי הסברה שיסייעו להם במאבק היום-יומי בדה-לגיטימציה.
אמש (מצ”ב תמונות) התקיים אירוע הסיום במנהטן בפני כ 1500 סטודנטים ומכובדי הקהילה היהודית תחת השם “חוגגים ישראל”. באירוע נאם שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין (ליכוד) שיזם את הפרוייקט, סגן נשיא הקהילות היהודיות, מלקולם הונליין והקונסול הללי בניו-יורק, עידו אהרוני. בסיום הערב הופיעה להקת “הדג נחש” עם “היפ-הופ ציוני”.
השר אדלשטיין גינה בנאומו את אלה שמבקשים להחרים את ישראל ואמר: “אם אתם רוצים להחרים אותנו אז תחרימו עד הסוף! זירקו את מחשבי הלפ-טופ שלכם, את הדיסק-און קי, את האנטי-וירס, התרופות ומכשירי הסלולאר כיוון שרובם ככולם או שהומצאו בישראל או שיוצרו בישראל! הגיע הזמן שכל שונאינו ידעו עד כמה מדינת ישראל חיונית עבור חייו של כל אחד ואחת מהם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברי ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר

הממשלה אישרה פה אחד את הרב ליפשיץ למנהל מינהל חינוך דתי

אריק זיו ויזר

“יש חוט מקשר בין אושוויץ למינכן, ובין מינכן לבורגס. זהו רצח של יהודים רק בשל היותם יהודים”.

אלי חזן

לא לחינם כורך נשיא איראן את התקפותיו נגד ישראל ביחד עם הכחשת השואה

אריק זיו ויזר

תגובת סגנית השר גילה גמליאל ‏(נשים)‏ לדברי הרבצ”ר

אריק זיו ויזר

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן